سریال Blue Eye Samurai برای فصل دوم تمدید شد

صبح امروز، سرویس استریم «نتفلیکس» اعلام کرد که فصل دوم سریال Blue Eye Samurai را خواهد ساخت. این خبر، توسط نشریه ورایتی نیز تأیید شد.

سریال سامورایی چشم آبی که توسط «آمبر نویزومی» و «مایکل گرین» خلق شده و ماه گذشته سرویس استریم «نتفلیکس» آن را منتشر کرد، داستان «میزو»، یک استاد شمشیر زن را روایت می‌کند. «میزو» در این سریال، به دنبال راهی برای انتقام است و فصل 2 Blue Eye Samurai ادامه ماجراجویی‌های او را روایت می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


سریال Blue Eye Samurai برای فصل دوم تمدید شد

پیش از انتشار این سریال، «نتفلیکس» شایعاتی مبنی بر تمدید فصل دوم سریال سامورائی چشم آبی را مطرح کرده بود و حالا به صورت رسمی گفت که این سریال، دنباله‌ای خواهد داشت. «آمبر نویزومی»، کارگردان و نویسنده این سریال، در طی یک مصاحبه با نشریه ورایتی (Variety) گفت:

زمانی که این پروژه را شروع کردیم، متعهد شدیم که یک داستان بسیار شخصی را که در ژاپن دوره ادو اتفاق می‌افتد را بسازیم و آن را به معتبرترین و زیباترین شکل ممکن زنده کنیم. انیماتورها و صداپیشگان ما، این را به واقعیتی فراتر از انتظار ما تبدیل کردند.

فصل دوم سریال Blue Eye Samurai

هنوز اطلاعاتی درباره تاریخ انتشار و شروع ساخت فصل دوم این سریال اعلام نشده؛ اما انتظار می‌رود که سازندگان، بهار سال آینده این پروژه را آغاز کنند. «مایکل گرین»، یکی دیگر از سازندگان این انیمه سریالی، پس از تمدید شدن فصل دوم انیمه Blue Eye Samurai در یک بیانیه گفت:

ما از کل تیم و بینندگان خود از سرتاسر جهان که چنین شور و اشتیاق را برای میزو و مسیر انتقام او نشان داده‌اند سپاسگزاریم. «میزو» خون خیلی بیشتری برای ریختن دارد. ما عمیقا از شرکای خود در «نتفلیکس» سپاسگزاریم که اجازه دادند این سفر ادامه پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمه سریالی Blue Eye Samurai چیست؟ آیا فصل اول این انیمه را مشاهده کردید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *