مایکل مان: به ساخت فیلم‌های ابرقهرمانی علاقه‌ای ندارم

مایکل مان ، کارگردان افسانه‌ای سینمای هالیوود، اعلام کرد که به سری فیلم‌های نگهبانان کهکشان علاقه دارد؛ اما نمی‌خواهد فیلمی از دنیای از مارول بسازد.

این کارگردان بزرگ، در یک مصاحبه با پادکست «دیسکورس» درباره فیلم جدیدش که «فراری» نام دارد «آدام درایور» در آن نقش‌آفرینی می‌کند صحبت‌هایی کرد و در طی آن مصاحبه، اعلام کرد که سه‌گانه نگهبانان کهکشان را دوست دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مایکل مان: به ساخت فیلم‌های ابرقهرمانی علاقه‌ای ندارم

او در این مصاحبه گفت:

من فقط فیلم‌هایی می‌سازم که برایشان اشتیاق داشته باشم و این امر من را کمی بیشتر در لبه ریسک قرار می‌دهد. در این حالت، بهترین اثر خود را ایجاد می‌کنم. می‌خواهم یک کارگردان پیشه‌ور باشم. از یک فیلم به فیلم دیگر بروم؛ اما فکر نمی‌کنم خیلی خوب در آن عمل کنم. احساس نمی‌کنم برای این امر مناسب باشم.

از سوی دیگر، فکر می‌کنم سری فیلم‌های نگهبانان کهکشان، به عنوان مثال، نه لزوماً قسمت پایانی آن، بلکه دو قسمت قبلی، واقعاً موفق بودند و من لذت بردم. دلیل موفقیت آن‌ها، ساختار داستانی بسیار خوبی بود که این فیلم داشت. بنابراین امکان گسترش این داستان‌ها و ایجاد یک مجموعه داستان از این منظر بسیار جذاب است. به نظرم، این مدیوم بسیار هیجان‌انگیزی است. اجازه دهید بگویم که من تمایل دارم چیزی بسازم، اما دوست دارم یک پروژه علمی-تخیلی را تولید کنم که شامل ابرقهرمانی نباشد.

 

نگهبانان کهکشان 3 آخرین فیلمی بود که جیمز گان پیش از اینکه به دی‌سی بپیوندد برای مارول تولید کرد و از تمامی فیلم‌های چند سال اخیر در ژانر ابرقهرمانی که زیان مالی نداشتند، یکی بود. مایکل مان، پیش از این تأیید کرده بود که فیلم مخمصه (Heat 2) را خواهد ساخت و فیلم فراری نیز در تاریخ 25 دسامبر 2023 (4 دی 1402) اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کارگردانی «مایکل مان» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *