اولین عکس از جعفر جکسون در فیلم زندگینامه مایکل جکسون منتشر شد

در فیلم مایکل که «آنتوان فوکوآ» آن را کارگردانی می‌کند، بخش مهمی از هویت «مایکل جکسون»، به عنوان یک خواننده و رقاص نشان داده خواهد شد.

«مایکل جکسون»، در اجراهای آهنگ‌هایی مانند Thriller، Beat It و Smooth Criminal، با حرکات رقص خاص خود مشهور بود. فیلم سینمایی مایکل ، قرار است به زوایای تاریک زندگی پادشاه پاپ یپردازد و زندگی او را به تصویر بکشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اولین عکس از جعفر جکسون در فیلم مایکل جکسون منتشر شد

این فیلم، توسط «آنتوان فوکوآ» که پیش از این کارگردان فیلم‌هایی مانند Training Day، Emancipation و The Equalizer 1-3 بوده، کارگردانی می‌شود. «جعفر جکسون» (Jaafar Jackson)، برادرزاده واقعی «مایکل« نیز نقش او را در این اثر ایفا خواهد کرد. شب گذشته، تصویری از فیلم Michael منتشر شد که تصویر «جعفر» را در حال رقص نشان می‌دهد. دز این عکس، برادرزاده «مایکل» در حال بازسازی یکی از چندین ژست نمادین او است.

رقص، تنها بخش کوچکی از فیلم خواهد بود و تمرکز اصلی آن بر زندگی و مشکلات شخصی خواننده است. در این تصویر، «جعفر جکسون» را در یک استودیو سیاه و سفید می‌بینیم که پرتوهای نور از پنجره‌های بزرگ پشت او به داخل فضا می‌تابند. چهره او در نور پنهان شده؛ اما در حال اجرای ژست نمادین ایستادن بر روی انگشت پا است.

ابتدا، در سال 2019 «گراهام کینگ»، تهیه‌کننده Bohemian Rhapsody و جان لوگان نویسنده فیلمنامه، توسعه آن را آغاز کردند. «آنتوان فوکوآ» نیز در سال گذشته به عنوان کارگردان انتخاب شد و از آن زمان، اعلام کرد که فیلم به بررسی جنبه‌های شخصیتی جالب «مایکل جکسون» خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت فیلم مایکل چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *