ویدیو: حضور جنجالی امیر خلوت رپر ایرانی در برنامه های نوروزی

به تازگی حضور امیر خلوت ، خواننده معروف و فعال در رپ فارسی، در یکی از برنامه های نوروزی به نام برنامه وقت بهار بسیار جذاب و مورد توجه قرار گرفته است.

اخیرا وقت بهار که یکی از برنامه‌های محبوب نوروزی به شمار می‌رود و به صورت همزمان از برنامه «روبیکا» و شبکه «آی فیلم» پخش می‌شود، به دلیل حضور «امیر خلوت»، رپر معروف ایرانی، با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


حضور جنجالی امیر خلوت رپر ایرانی در برنامه های نوروزی

وقت بهار ویژه برنامه نوروزی است که در ایام عید به صورت مصاحبه و گفتگو با هنرمندان معروف، خاطرات، تجربیات و دیدگاه‌های آن‌ها را با مخاطبان به اشتراک می‌گذارد. «امیر خلوت» با شرکت در این برنامه، جنجال زیادی به وجود آورده که در ادامه می‌توانید قسمتی از حضور او را تماشا کنید:

«امیر حسین ترکمان» به نام مستعار «امیر خلوت» در تاریخ 31 تیر 1371 در شهر تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی است. او در لیست رپرهایی قرار می‌گیرد که در سنین جوانی به دنیای رپ وارد شد و در مدت زمان کوتاهی به شهرت دست یافت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور جنجالی امیر خلوت رپر ایرانی در برنامه های نوروزی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *