طراحی بازی GTA 3 با موتور گرافیکی Unreal Engine 5 توسط طرفداران

به نظر می‌رسد طرفداران بازی GTA 3 ، بعد از تجربه بدی که از نسخه ریمستر این عنوان داشتند، منتظر بازسازی این اثر به یاد ماندنی و خاطره‌انگیز هستند.

به تازگی ویدیویی از بازسازی عنوان GTA 3 توسط طرفداران با استفاده از Unreal Engine 5 منتشر شده و نتیجه کار فوق‌العاده بوده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


طراحی بازی GTA 3 با موتور گرافیکی Unreal Engine 5

پروژه بازسازی GTA 3 توسط طرفداران تولید شده و کانال یوتیوب Flames Per Second ویدیوی گیم‌پلی آن را منتشر کرده است. قبلاً، این کاربر در پروژه بازسازی GTA: San Andreas با استفاده از آنریل انجین 5 همکاری کرده بود.

در ساخت این بازسازی از برخی عوامل Liberty City Remix و ProjectFromThePast از GTA 5 و مدل‌های سه بعدی به‌روز استفاده و سپس به آنریل انجین 5 منتقل شده است. این عوامل باعث شده که نتیجه نهایی بسیار شگفت‌انگیز باشد.

در ادامه می‌توانید ویدیو GTA 3 با موتور گرافیکی Unreal Engine 5 را در یوتوب مشاهده کنید:

GTA 3 یک اثر جهان باز است که توسط شرکت «راک‌استار گیمز» (Rockstar Games) طراحی و ساخته شد. این بازی اولین نسخه سه بعدی مجموعه GTA بود که نخستین انتشار این بازی، در 22 اکتبر 2001 انجام شد.

داستان بازی GTA 3 در شهری به نام لیبرتی سیتی (Liberty City) در سال 2011 آغاز می‌شود. جایی که شخصیت اصلی داستان یعنی «کلاد» (Cluade)، همراه نامزدش «کاتالینا» (Catalina) در حال سرقت از بانک هستند که در حین فرار «کاتالینا» به او شلیک کرده و با باقی پولها فرار می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ بازسازی بازی GTA 3 توسط طرفداران این فرانچایز چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *