انتقاد اولیویا کولمن از دستمزد بازیگران هالیوودی

اولیویا کولمن بازیگر معروف هالیوود، به تازگی در صحبت‌های اخیرش به صراحت در مورد اختلاف دستمزد در هالیوود، انتقادهایی داشته است.

به گزارش فیگار به نقل از سایت «Thenews»، «کولمن» با انتقاد از اوضاع دستمزدهای بازیگران هالیوود گفته که اگر بازیگر نبود، حقوقش فرق چندانی نمی‌کرد. وی در حالی که آشکارا درباره شکاف دستمزد در هالیوود صحبت‌هایی داشت، ادعا کرد که اگر شغل دیگری داشت دستمزد بسیار بیشتری به دست می‌آورد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


انتقاد اولیویا کولمن از دستمزد بازیگران هالیوودی

«کولمن» در این رابطه گفت:

نگذارید درباره اختلاف دستمزد صحبت کنم. بازیگران مرد دستمزد بیشتری دریافت می‌کنند و همیشه می‌گفتند که در ایفای نقششان در واقع بین تماشاگران است. این موضوع برای چندین دهه صحت نداشته اما آن‌ها هنوز هم دوست دارند از آن به عنوان دلیلی برای پرداخت نکردن به زنان به اندازه همتایان مرد خود استفاده کنند.

اولیویا کولمن

پس از آن، «کریستین امانپور»، مجری برنامه از «کولمن» پرسید که با وجود برنده شدن اسکار و حضور داشتن در فیلم‌های متعددی مانند The Favourite، Hearstopper، The Father و The Lost Daughter، آیا شخصا نابرابری دستمزد را تجربه کرده است یا خیر. او در پاسخ گفت:

می‌دانم که اگر جای «اولیور کولمن» بودم، خیلی بیشتر از خودم درآمد داشتم. این تفاوت حقوقی که من می‌شناسم نشان دهنده 12000 درصد تفاوت است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انتقاد اولیویا کولمن از دستمزد بازیگران هالیوودی چیست؟ آیا فیلم‌های این بازیگر را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *