رضا داوود نژاد درگذشت

« رضا داوود نژاد »، بازیگر برجسته سینما، تلوزیون و تئاتر که چند روز اخیر را در بیمارستان بستری بود، در سن 44 سالگی درگذشت.

چند روز اخیر، «علیرضا داوود نژاد» کارگردان سینما و تلویزیون و پدر این بازیگر، خبر بستری شدن پسرش را در بیمارستان ابوعلی سینا شیراز را مطرح کرد و حالا چندی پیش، او دارفانی را وداع گفت و به آرامگاه آبدی‌اش پیوست.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


رضا داوود نژاد درگذشت

پدرش اعلام کرده بود که « رضا داوودنژاد » به دلیل عفونت خون در بیمارستان بستری شده و پزشکان در حال درمان او هستند؛ اما اکنون «هومن حاجی عبداللهی»، «نرگس محمدی» و «الهام پاوه نژاد»، از طریق انتشار استوری در صفحه اینستاگرام خود، خبر فوت این بازیگر جوان را اعلام کرده‌اند.

رضا داوود نژاد

«رضا داوودنژاد» بازیگر متولد 29 اردیبهشت 1359، داور هفدهمین دوره جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان (1381) بود. وی در تاریخ 13 فروردین ماه 1403، به علت عوارض ناشی از عفونت خون پس از پیوند کبد، پس از یک دوره بستری در بیمارستان درگذشت.

او فعالیت هنری خود را در سینما از دوران کودکی و با فیلم بی پناه آغاز کرد. «داوود نژاد» در سال‌های فعالیت خودش، در آثار محبوبی همچون مصائب شیرین، مرهم، خیابان‌های آرام، هوو، لامینور، بی رویا و… بازی کرده بود. همچنین او در سریال‌های خاطره‌انگیزی چون پشت کنکوری‌ها، باغچه مینو، زندگی به شرط خنده و نیز بازی کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگری او چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *