معرفی انیمه نینجا کامویی (Ninja Kamui) ؛ خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران

شبکه اینترنتی «ادالت سوئیم»، به تازگی یک انیمه منتشر کرده که مورد استقبال طرفداران این صنعت قرار گرفته است. در ادامه، به معرفی انیمه نینجا کاموی که از این شبکه پخش می‌شود، خواهیم پرداخت.

انیمه Ninja Kamui ، یک مجموعه تلویزیونی جدید و محبوب است که توسط استودیوهای E&H Production و Sola Entertainment، با تولید اجرایی که توسط «ویلیامز استریت» انجام می‌شود، تولید شد. در فوریه 2024، شبکه «ادالت سوئیم» (Adult Swim)، این انیمه نینجایی و اکشن را در ایالات متحده به نمایش درآورد.

در ماه می 2022، این سریال توسط همین شبکه معرفی شد و «شوگو پارک» آن را کارگردانی کرد. «تاکاشی اوکازاکی»، وظیفه طراحی شخصیت‌ها را بر عهده داشت و این کار را به بهترین شکل ممکن انجام داد تا این انیمه بتواند نمرات بالایی بگیرد و به جمع بهترین انیمه های سریالی 2024 راه پیدا کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


این سریال توسط E&H Production و Sola Entertainment تولید شد. در 22 ژوئیه 2023، در تاریخ کامیک-کان سن دیگو، شبکه Adult Swim، یک تریلر برای این سریال به نمایش گذاشت و اعلام کرد که در سال 2024، نینجا کامویی را برای اولین‌بار پخش خواهد کرد.

معرفی انیمه نینجا کامویی (Ninja Kamui)

معرفی انیمه نینجا کامویی

در ژانویه 2024، Adult Swim اعلام کرد که این سریال در تاریخ در 11 فوریه 2024 (22 بهمن 1402)، با دو فرمت دوبله و زیرنویس انگلیسی که هر دو توسط Sentai Studios تولید شده‌اند، نمایش داده می‌شود.

داستان انیمه نینجا کامویی

 

معرفی انیمه نینجا کامویی

در داستان انیمه نینجا کامویی ، «جو هیگان» یک نوکنین و نینجای بازنشسته محسوب می‌شود که به همراه خانواده‌اش در یک روستای دورافتاده، در آمریکا مخفی شده است. او تصمیم گرفته تا از گذشته‌ی خشن خود فرار و زندگی آرامی را در این روستا سپری کند؛ اما یک شب، گروهی از آدمکش‌های سازمان، به او حمله‌ور می‌شوند و به خاطر خیانت به سنت قدیمی خود، «جو» و خانواده‌اش را شدیداً مورد مجازات قرار می‌دهند.

«جو» در این حمله به سختی از مرگ نجات پیدا می‌کند و بعدها به عنوان یک نینجا-کامویی ظاهر می‌شود تا انتقام خانواده و دوستانش را بگیرد. او با استفاده از مهارت‌های باستانی خود و با تدبیر و ظرافت بی‌رحمانه، در برابر سلاح‌ها و تکنولوژی پیشرفته قرار می‌گیرد. او باید با آدمکش‌های آموزش‌دیده، سایبورگ‌ها (نیمه ربات و نیمه انسان) و نینجاهای رقیب خود مبارزه کند تا قبیله‌ای که کامویی را به وجود آورده بود، سرنگون شود.

تریلر انیمه Ninja Kamui

بازیگران Ninja Kamui

معرفی انیمه نینجا کامویی

بازیگران Ninja Kamui ، به دو دسته دوبلورهای انگلیسی و صداپیشگان ژاپنی تقسیم می‌شوند. دوبلورهای انگلیسی این انیمه شامل «جرمی گیی»، «کریستی گیدری»، «نوبل هاچیسون»، «شاون همیلتون»، «لوسی کریستین»، «هیث مورو»، «لوئیس گالیندو»، «جیمز مارلر»، «شان پاتریک جاج»، «براندون هرنزبرگر» می‌شوند.

از صداپیشگان انگلیسی این انیمه نیز می‌توان به «کنجیرو تسودا»، «گابریل رگوجو»، «یوریکو هینو»، «آراتا کیمورا»، «آتسوشی اونو»، «یوکی واکای»، «تومویوکی شیمورا»، «کازوهیرو یاماجی»، «یویچی ناکامورا»، «تاکایا هاشی» اشاره کرد.

کنجیرو تسودا

معرفی انیمه نینجا کامویی

«کنجیرو تسود»، یک هنرپیشه، صداپیشه و کارگردان سینمای ژاپنی است. آژانس استعدادیابی او، ANDSTIR نام دارد. او تا هفت سالگی در جاکارتا زندگی کرد و فارغ‌التحصیل دانشگاه میجی، جایی که در رشته ادبیات در رشته تئاتر تحصیل کرده بود، است. در ابتدا، او به عنوان کارگردان سینما به فکر ساختن فیلم بود و در ادامه، کار خود را به عنوان صداپیشه ادامه داد. در پژوهشکده تئاتر En، دوره‌ای از درس کارگردانی را بدون مدرک گذراند و مدرک خود را دریافت کرد.

گابریل رگوجو

«گابریل رگوجو»، در تاریخ 1 ژوئیه 1993 به دنبا آمد و در حال حاضر، یک صداپیشه آمریکایی است که برای استودیوی Seraphim Digital/Sentai Filmworks کار می‌کند. او در انیمه‌های زیادی از جمله 3D Kanojo: Real Girl، 7Seeds، Akame ga Kill!، Aoharu x Machinegun و Black Bullet صداپیشگی کرده است.

یوکی واکای

معرفی انیمه نینجا کامویی

«یوکی واکای» ​​در تاریخ 30 اکتبر 1995، در شهر گیفو، ژاپن به دنیا آمد. او یک بازیگر و صداپیشه است که در انیمه‌های Ninja Kamui (2024)، صدHundred (2016) و Beatless (2018) به جهانیان شناخته شد.

سوالات متداول

انیمه سریالی نینجا کامویی چند قسمت دارد؟

طبق اعلام تمام رسانه‌ها، این انیمه 12 قسمت خواهد داشت.

سریال نینجا کامویی چه نمره‌ای در سایت IMDb دریافت کرده است؟

این انیمه توانسته از بین 4 هزار رای در این وب‌سایت، نمره 8.3 را دریافت کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *