لوئیس همیلتون از رد پیشنهاد بازی در فیلم تاپ گان پشیمان است

لوئیس همیلتون به تازگی اقرار کرده که با تماشای فیلم اکشن با بازی «تام کروز»، از رد کردن نقش در فیلم تاپ گان ماوریک پشیمان است.

به گزارش فیگار به نقل از سایت «Hollywoodreporter»، «لوئیس همیلتون»، ستاره مسابقات اتومبیل‌رانی، در مورد زمانی که فرصتی برای همکاری با «تام کروز» داشته و آن را از دست داده، صحبت کرده و گفته که هنوز هم از آن پشیمان است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


پشیمانی لوئیس همیلتون از رد پیشنهاد بازی در فیلم تاپ گان

راننده فرمول یک، در مصاحبه اخیر خود با مجله «GQ» فاش کرد که پس از دعوت «تام کروز» به صحنه فیلمبرداری فیلم Edge of Tomorrow در سال 2014 با او آشنا شد. آن دو به دوستی و ارتباط داشتن ادامه دادند که شامل پیام‌های تشویق کننده «همیلتون» توسط «کروز» در طول مسابقات بود.

سال‌ها پیش از اینکه Top Gun: Maverick واقعا به نتیجه برسد، «همیلتون» از «کروز» خواسته بود تا او را در دنباله فیلم Top gun انتخاب کند، اما «همیلتون» به دلیل مشغله کاری خود، از جمله مسابقه عنوان قهرمانی 2018 و همچنین عدم تجربه بازیگری، گفت که در نهایت این فرصت را از دست داد؛ اما بعدا با دیدن فیلم تاپ گان از تصمیم خود پشیمان شد.

لوئیس همیلتون

وی در این رابطه اظهار داشت:

اول اینکه من حتی یک درس بازیگری هم ندیده بودم و نمی‌خواستم کسی باشم که باعث افت این پروژه می‌شود و ثانیا، من واقعا وقتی نداشتم که به آن اختصاص دهم. وقتی فیلم را به من نشان دادند، پشیمان شدم و فکر کردم که من هم می‌توانستم در آن حضور داشته باشم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پشیمانی لوئیس همیلتون از رد پیشنهاد بازی در فیلم تاپ گان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywoodreporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *