برنامه جدید فیتیله ساخته خواهد شد

« علی فروتن » و « محمد گلی » دو مجری با سابقه صدا و سیما که به عمو فیتیله‌ای‌ها معروف هستند، شب گذشته با انتشار یک ویدئو اعلام کردند که برنامه جدید فیتیله ساخته خواهد شد.

این دو نفر با انتشار یک ویدئو، خبر از ساخت دوباره برنامه فیتیله دادند. گروه فتیله، یک گروه هنری تشکیل شده از «محمد مسلمی»، «حمید گلی» و «علی فروتن» است که قبلاً عضو گروه تئاتر چهره نما بودند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: تصویری جدید از عمو فتیله ای ها در مترو

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


برنامه جدید فیتیله ساخته خواهد شد

در این ویدئو، خبر ساخت انتشار و تهیه یک برنامه جدید داده شد. ابتدا «محمد گلی» گفت:

دوستان گلم خیلی ممنونم و سال نو را تبریک می‌گم. از اینکه باز بعد از 22 سال به یاد برنامه فیتیله بودید و از ما یاد کردید.

پس از آن، «علی فروتن» شروع به صحبت کرد و گفت:

من هم سلام عرض می‌کنم خدمت شما و تشکر می‌کنم بابت این همیاری و از برنامه فیتیله که هنوز یادتان است. ایشالا اتفاقات خوب خوب در راه است. منتظر ما باشید.

این گروه به عنوان گروه فتیله‌ها در مجموعه‌های تلویزیونی و تئاتر برای کودکان نقش اصلی را ایفا می‌کردند. آن‌ها در فروردین ماه سال 1387 فعالیت خود را در تلویزیون ایران آغاز و تا زمان فعالیت کاری خود، چندین مجموعه تلویزیونی در شبکه‌های مرتبط با صدا و سیمای جمهوری اسلامی را تولید کردند.

پس از بروز مشکلات و جدال‌ها، برنامه گروه فتیله در تاریخ 15 آبان ماه 1394 به پایان رسید و با تعطیلی این برنامه، به صورت رسمی از فعالیت خود در صدا و سیما دست کشیدند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی عمو فیتیله ای ها چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *