زمان پخش برنامه مهمونی مشخص شد

چندی پیش، زمان پخش برنامه مهمونی اعلام شد. طبق اعلام صدا و سیما، برنامه نوروزی «ایرج طهماسب»، بار دیگر، حوالی ساعت 21 از «شبکه نسیم» پخش خواهد شد.

برنامه مهمانی با اجرای «ایرج طهماسب» که از ابتدای نوروز 1403 به روی آنتن «شبکه نسیم» رفت، برای مخاطبان بسیار محبوب بود؛ اما در شب‌های قدر، این برنامه پخش نشد که حواشی بسیاری را ایجاد کرد. برنامه مهمونی هر هفته در روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت 21 به روی آنتن شبکه نسیم می‌رود و تا ماه محرم ادامه پیدا می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


زمان پخش برنامه مهمونی اعلام شد

تهیه کنندگی برنامه مهونی را «حسن خدادادی» بر عهده گرفته و همچنین نویسندگی و کارگردانی آن را «ایرج طهماسب» و صداپیشگی شخصیت‌های آن را «هوتن شکیبا»، «کاظم سیاحی»، «بهادر مالکی»، «سهیل مستجابیان»، «محمد شعبانپور»، «نازنین شعبانی» و «امیر ادیب» بر عهده دارند.

این برنامه هر هفته در روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت 21 به روی آنتن شبکه نسیم می‌رود. مهمونی نام برنامه‌ای است که دو فصل ابتدایی آن در شبکه نمایش خانگی پخش شد و فصل سوم آن با تلفیق شخصیت‌های کلاه قرمزی و این برنامه، روانه آنتن «شبکه نسیم» شد. در این فصل از مهمانی شخصیت‌هایی همچون «بچه»، «پشه»، «مگسی»، «فامیل دور»، «جیگر»، «ببعی»، «نوک خراب» و غیره حضور دارند.

 بر اساس جدول پخش منتشر شده برای شبکه نسیم، این برنامه سه بار بازپخش خواهد شد. بازپخش‌ها در ساعت‌های 1:30 بامداد، 10 صبح و 3 بعد از ظهر انجام می‌شود. قسمت نخست برنامه مهمونی در تاریخ یک فروردین ساعت 9 شب پخش و سپس در ساعت یک نیمه شب بازپخش شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی برنامه مهمونی چیست؟ آیا دو فصل ابتدایی این برنامه را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *