واکنش مازیار لرستانی به دلخوری و صحبت‌های رابعه اسکویی ؛ جنجال ادامه دارد

اخیراً رابعه اسکویی صحبت‌هایی در مورد به هم خوردن رفاقت‌اش با مازیار لرستانی داشت و این دلخوری باعث جنجالی در فضای مجازی شده است.

مدتی قبل، شایعه‌ای منبی بر ازدواج «مازیار لرستانی» با «رابعه اسکویی» به انتشار رسید که جنجال‌های زیادی در پی داشت. اخیراً «اسکویی» به این اخبار واکنش تندی نشان داد و آن‌ها را تکذیب کرد، اما مسائلی مربوط به به هم خوردن رفاقت‌اش را گفت که باعث شد «لرستانی» به این موضوع واکنش نشان دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


واکنش مازیار لرستانی به صحبت‌های رابعه اسکویی

اسکویی در این باره گفته بود:

ما یک دوستی سی ساله داشتیم؛ یک شایعه وحشتناک بین ما پیش آمد و ایشان حرفی را که نباید زد و متاسفانه این دوستی پایمال شد. ایشان در ادامه این شایعات حرفی را زدند که من فکر کردم در این سی سال دوستی ما چگونه همدیگر را نشناختیم.

مازیار لرستانی

در ادامه ما شاهد جواب کوبنده «لرستانی» هستیم که طی یک پست در صفحه شخصی خود گفت:

جایی از فروید خواندم که نوشته بود؛ وقتى می‌شود دقایق عمرت را با آدم‌های خوب بگذرانى چرا باید لحظه‌هایت را صرف آدم‌هایى کنى که با دل‌های کوچکشان مدام درگیر حسادت‌ها و کینه ورزى‌هاى بچه‌گانه‌اند؟ یا مدام براى نبودنت، براى خط زدنت تلاش مى کنند؟ این روزها فهمیده‌ام که با آدم‌هاى کوته نظر و حسود و پرحاشیه، برای اثبات خودم، نباید بجنگم. من در مقابل چنین اشخاصی نسخه فاصله گرفتن را براى هر کسى که رنجم مى‌دهد می‌پیچم. از آدم‌هایى که زیاد دروغ مى‌گویند و به هرقیمت مایل به مطرح کردن خویش‌اند و هتک حرمت دیگران برایشان آسان است، فاصله می‌گیرم. هرگز باحقارت فکری آدم‌ها و دل‌های حسود و سیاهشان نبایدجنگید. باید نادیده‌شان گرفت و گذشت و بخشیدشان، نه برای اینکه مستحق بخشش‌اند، بلکه برای آنکه در ذهن من، مسائل مهم‌تری وجود دارد که فرسنگ‌ها با شوآف و حاشیه بازی و نگرش‌های حقیر، فاصله دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی دعوای بین «لرستانی» و «اسکویی» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *