آخرین فیلم کیومرث پوراحمد از شبکه خانگی منتشر شد

طبق اعلام رسمی رسانه‌های ایران، فیلم «پرونده باز است»، آخرین فیلم کیومرث پوراحمد ، از امروز، چهارشنبه هشتم آذر، در شبکه نمایش خانگی به صورت آنلاین پخش می‌شود.

فیلم سینمایی پرونده باز است ، آخرین اثر زنده‌یاد «کیومرث پوراحمد»، درباره نوجوانی به نام فرهاد است که به طور ناخواسته به قتل می‌رسد. او در آستانه هجده سالگی می‌میرد و این قتل ماجراهای عجیبی را به همراه دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


آخرین فیلم کیومرث پوراحمد از شبکه خانگی منتشر شد

فیلم سینمایی پرونده باز است آخرین ساخته کیومرث پوراحمد است که پیش از مرگ او تهیه شد. این فیلم در سال 1401 تولید و در چهل و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر نیز حضور یافت. او حدود دو ماه پس از اکران این فیلم در جشنواره فیلم فجر، درگذشت.

آخرین فیلم کیومرث پوراحمد

فیلم جدید کیومرث پوراحمد از امروز چهارشنبه 8 آذر، روی پلتفرم فیلیمو قابل مشاهده است. مدیر فیلمبرداری این فیلم، «اصغر رفیعی جم» است و تدوین آن را «خشایار موحدیان» و «سعید سیاح» انجام دادند. این فیلم توسط «علی قائم مقامی» تهیه شده و «پژمان بازغی» بازیگر نقش اصلی آن است.

در کنار «پژمان بازغی»، «محمدرضا غفاری»، «نسیم ادبی»، «حسین پاکدل»، «شادی مختاری»، «علی باقری»، «سام قریبیان»، «مه‌لقا باقری»، «جواد طوسی»، «پویا نجفی»، «مهبد جهان‌نوش»، «راشین ربی»، «محمد متین ستاری» و «یزدان عیدی» حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کارگردانی کیومرث پوراحمد چیست؟ آیا فیلم پرونده باز است می‌تواند موفقیت بالایی کسب کند؟ را لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *