علی دایی با اسراء پناهی چه نسبتی دارد؟ [+فیلم]

علی دایی اسرا پناهی را دختر خود می‌داند. اما مسئله‌ای اساسی اینجاست که چطور می‌تواند اداعاهای خود را نسبت به ماجرای اسرا پناهی ثابت کند.

انتشار پستی که علی دایی در اینستاگرام در رابطه با دختری بنام اسراء پناهی داشته، واکنش تند بسیاری از مسئولان استان اردبیل و رسانه‌های داخلی را در پی داشت. حالا علی دایی درگیر این ماجرا شده و باید در مقابل اداعاهای خود حرفی برای گفتن داشته باشد… در ادامه با ما بمانید تا حرف‌های عموی اسرا پناهی را هم بشنوید..

بیشتر بخوانید:

ماجرای جنجالی علی دایی درباره اسرا پناهی چیست؟

علی دایی (زادهٔ ۱۴ بهمن ۱۳۴۸) بازیکن فوتبال بازنشستهٔ تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس است که علاوه بر بازی در لیگ برتر ایران، سابقه حضور در لیگ‌های ستارگان قطر، امارات و بوندس‌لیگا آلمان را هم در کارنامه دارد. او اکنون مربی فوتبال، تجارت‌پیشه، کارآفرین و بنیانگذار و مدیرعامل شرکت پوشاک ورزشی دایی است.

به نقل از بهار نیوز علی دایی درباره اسرا پناهی و ماجرای فوت دانش آموز مدرسه شاهد اردبیل می‌گوید:

با توجه به جوسازی‌های اخیر صدا و سیما، برخی خبرگزاری‌ها و مجلس لازم دانستم مطلبی را با شما عزیزان در میان بگذارم. آقای سید کاظم موسوی نماینده اردبیل در مجلس، سوالی برایم پیش آمده است که امیدوارم جوابش را از شما بگیرم، در کدامین ورزشگاهی که شما ساخته‌اید من به اینجا رسیده و دیده شده‌ام که باید پاسخگوی شما باشم و اما صحبت از امنیت گردید که تأمین امنیت وظیفه هر دولتی می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

اسرا پناهی و علی دایی

به نقل از آفتاب نیوز علی دایی که خودش اهل اردیبل است و به نظر می‌رسد هنوز ارتباط تنگاتنگی با مردم شهرش دارد، در اینستاگرام نوشت:

سکوت ناشی از هتک حرمت به دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف که پایه‌های علمی و معرفتی خود را در این نهاد پرورش داده‌ام، امروز منجر به برخورد با دانش‌آموزان در یکی از مدارس در زادگاهم شده، سکوتی که تاوان مرگ دارد و هر روز داغی دیگر بر دل جای جای ایرانم می‌نشاند. من عضو هیچ گروهی نیستم، من جزو کوچکی از این مردم شریف هستم که دغدغه‌های‌شان دغدغه من است.

علی دایی اسرا پناهی

از طرفی سایت برترین ها که یکی از سایت‌های پر طرفدار ایران ایت نوشته:

آقای موسوی شما نماینده مردم اردبیل در مجلس هستید یا سخنگوی دولت؟ اگر از مشکلات و کمبودهای شهر و مردم اردبیل خبر داشتید، چرا خاموش بودید و خاموش مانده اید؟ چرا در مجلس و دولت صدای مردم شهرتان نبودید که اگر بودید کار به اینجا ختم نمی‌شد.

مدرسه شاهد اردبیل و علی دایی

علی دایی با انتشار یک پست در اینستاگرام با اعلام اینکه صحبت‌های عموی اسرا پناهی درباره بیماری زمینه‌ای و نارسایی قلبی دختر نوجوان اردبیلی را قبول ندارد به ادعاهای مطرح شده از سوی نماینده اردبیل در مجلس واکنش تندی نشان داد.

فیلم مصاحبه عموی اسرا پناهی را تماشا کنید:

به گزارش همشهری‌آنلاین، رسانه‌های ضد ایرانی پیش از این در خبری دروغ اعلام کردند که اسرا پناهی، دانش‌آموز مدرسه شاهد اردبیل در اغتشاشات و توسط نیروهای امنیتی فوت کرده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *