تماشا کنید: از استایل جدید و جذاب دنیز دختر علی دایی تا ویدیوی رقص او

از استایل جدید و جذاب دنیز دختر علی دایی تا ویدیوی رقص او

ویدیو جدید از دنیز دختر علی دایی با استایل جذاب و متفاوتش را ببینید:

افشاگری دنیز دایی از همسر اول علی دایی

علی دایی در مصاحبه‌ای قدیمی و اختصاصی میگفت:

این دروغه که همه میگن من یه بار ازدواج کردم! مادر نورا و دنیز یکی است. دنیز و نورا هر دو از سه سالگی انگلیسی یاد گرفتند. دخترم نورا زبان کره ای را نیز بلد است. دنیز خارج است و الان در انگلیس زندگی می‌کند. نورا کنار من زندگی می‌کند. دختر بزرگم به من میگه بابایی و دختر کوچکم میگه پدر!

افشاگری دنیز دایی از همسر اول علی دایی (که مادر خودش است):

علی دایی تلاش بر انکار ازدواج با مهسا مادر دنیز داشت که دنیز بعد از دیدن این مصاحبه خونش به جوش میاد و عکسی دو نفره با مهسا منتشر میکنه و از همه سختی هایی که برای بزرگ کردنش کشیده تشکر کرده و می‌نویسد:

تشکر میکنم مامان

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

رقص دنیز دایی

ویدیو جدید دنیز دایی یکی از محبوب ترین بلاگرهای اینستاگرام را با بیش از ۳۰۰ هزار دنبال کننده در انتهای این نوشتار ببینید.

فیلم رقصیدن دختر علی دایی در خیابان را در ویدئوی زیر تماشا کنید:


همه ما می‌دانیم که علی دایی از آن دسته از آدم‌ها با شریف کشورمان می‌باشد که حق وی دختری با شخصیت و پر از پتانسیل‌های گوناگون است و باید هم باشد. رقص دختر علی دایی که با سر تیتر رقصیدن دنیز دایی بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشته هم اکنون در این نوشتار در اختیارتان قرار می‌گیرد که از این استعداد جنجالی دنیز دایی در لندن هم بهره‌مند شوید.

علی دایی سال 1383 با مونا فرخ آذری همسر فعلی خود ازدواج کرد. مونا فرخ آذری که همانند علی دایی اهل اردبیل است و سال 1356 در تهران به دنیا آمده و کارشناس ارشد مهندسی صنایع غذایی است علی دایی علاوه بر اینکه صاحب برند دایی است نمایندگی آدیداس و نایک را هم دارد در ساختمان سازی و بساز بفروش بسیار فعال است.

دختر علی دایی و رقص جنجالی او

در ادامه ماجرای باشگاه رقص دنیز دایی و ویدئوی رقصیدن دختر علی دایی در باشگاهی واقع در لندن را در اختیارتان خواهیم گذاشت تا از این پتانسیل بالقوه باخبر شوید.

افشاگری دنیز دایی از همسر اول علی دایی
افشاگری دنیز دایی از همسر اول علی دایی

این روزها به شدت اخبار علی دایی و دخترش که در لندن با مادر خود زندگی می‌کند داغ شده و در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشته. اما در ادامه برای شما از ماجرای زندگی و بیوگرافی دنیز دایی خواهیم گفت و ویدئوی رقص دنیز دایی را می‌توانید تماشا کنید.

نورا فرزند علی دایی در سال ۱۳۸۸ به دنیا آمد. دختری با نام نورا که علی دایی به وی بسیار علاقه دارد، اما آیا علی دایی دختری به نام دنیز هم دارد؟ عکس‌هایی در شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار است که ادعا می‌کند مربوط به دنیز دایی دختر علی دایی از همسر اول اوست. که هم‌اکنون صحت آن مشخص شده.

بسیاری از طرفداران علی دایی از اینکه دخترش در لندن به خوش‌گذرانی زندگی خود را دارد خوشحال و برخی دیگر از این اتفاق آزرده خاطر هستند. اما در ادامه بخشی از فیلم رقص دنیز دایی را تماشا کنید:


دایی از سوی ای‌اس‌پی‌ان به عنوان یکی از ده بازیکن برتر تاریخ فوتبال آسیا انتخاب شده و همچنین توسط فدراسیون تاریخ و آمار فوتبال در تیم منتخب قرن ۲۰ آسیا قرار گرفته‌است. او با زدن ۱۰۹ گل در ۱۴۹ بازی ملی، دومین گلزن در رده بازی‌های ملی فوتبال مردان جهان است، درحالیکه سال‌ها عنوان بهترین گلزن بازی های ملی جهان را به یدک می‌کشید. او با ثبت ۱۴ گل، رکورد بیشترین گلزنی در تمام ادوار جام ملت‌های آسیا را هم در اختیار دارد.

افشاگری دنیز دایی از همسر اول علی دایی

دنیز دایی دختر بزرگ علی دایی است.دنیز دایی حاصل ازدواج علی دایی با همسر اولش مهسا است. دنیز در لندن زندگی می‌کند. ویدئوی جدید از دختر علی دایی در لندن را دیدید. حتما و قطعا می‌دانید که دختر علی دایی بنام دنیز در لندن رقص را به شکل حرفه‌ای دنبال می‌کند. از طریق لینک زیر فیلم رقصیدن دنیز دایی را در باشگاه دنس ببینید.

ویدیو جدید دنیز دایی یکی از محبوب ترین بلاگر های اینستاگرام را با بیش از 300 هزار فالوور ببینید و کپشن آن را بخوانید:


Short Hair, Dont Care ?😅❤️

هم‌اکنون دیگران می‌خوانند:

از تصویر مازیار لرستانی در کنسرت ایوان بند تا فیلم جشن تولد شهره لرستانی با ریش و استایل مردانه

تماشا کنید: از ماجرای انتخاب افسانه بایگان بعنوان دختر شایسته ایران تا یک سال حبس

تصاویر لو رفته از عروسی آناهیتا همتی و دکتر علی باغ زری [+عکس‌های دوتایی]

شایعه لو رفتن علت طلاق یکتا ناصر و منوچهر هادی حقیقت دارد؟

فیلم عذرخواهی بشیر حسینی از مژده لواسانی + علت توهین چه بود؟

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *