مراسم معارفه لواندوفسکی در بارسلونا ؛ واکنش صفحه رسمی لیگ قهرمانان اروپا + [فیلم]

مراسم معارفه لواندوفسکی در بارسلونا . معارفه لواندوفسکی پر تماشاگر ترین معارفه تاریخ بارسلونا نیست! در ادامه مطلب لواندوفسکی معارفه همراه فیگار باشید.

رابرت لواندوفسکی رسماً به هواداران بارسلونا در نیوکمپ معرفی شد؛ مهاجم لهستانی جدید بارسلونا شماره ۹ آبی‌اناری‌ها را برتن می‌کند.

مراسم معارفه لواندوفسکی در بارسلونا

واکنش صفحه رسمی لیگ قهرمانان اروپا + [فیلم]

معارفه لواندوفسکی, لواندوفسکی معارفه, روبرت لواندوفسکی
معارفه لواندوفسکی, لواندوفسکی معارفه, روبرت لواندوفسکی

مراسم معارفه روبرت لواندوفسکی امروز در باشگاه بارسلونا و در ورزشگاه خانگی این تیم یعنی نیوکمپ برگزار شد. این معارفه بسیار پر شور بود و هواداران زیادی برای دیدن مراسم معارفه مهاجم لهستانی به نیوکمپ آمده بودند. برخی از رسانه ها به اشتباه خبر داده اند که این مراسم معارفه پر تماشاگر ترین مراسم معارفه تاریخ بارسلونا است و رکورد ها شکسته شده است اما چنین چیزی نیست.

بیشتر بخوانید:

واکنش صفحه رسمی لیگ قهرمانان اروپا

معارفه لواندوفسکی, لواندوفسکی معارفه, روبرت لواندوفسکی
معارفه لواندوفسکی, لواندوفسکی معارفه, روبرت لواندوفسکی

در مراسم معارفه روبرت لواندوفسکی 59026 نفر حضور داشتند که این عدد یک عدد قابل توجه است. اما جالب است بدانیم که در مراسم معارفه زلاتان ابراهیموویچ در تابستان 2009، تعداد 60 هزار نفر به ورزشگاه نیوکمپ آمده بودند و بدین ترتیب آن مراسم معارفه به عنوان پر تماشاگر ترین مراسم معارفه در تاریخ بارسلونا شناخته می شود و بدین ترتیب اکنون مراسم معارفه لواندوفسکی در جایگاه دوم قرار گرفته است و رکورد مراسم معارفه زلاتان شکسته نشده است.

مهاجم لهستانی جدید بارسلونا شماره ۹ آبی‌اناری‌ها را برتن می‌کند

صفحه رسمی لیگ قهرمانان اروپا در شبکه های اجتماعی درباره مراسم معارفه لواندوفسکی در بارسلونا نوشت:” 50 گل در تمام رقابت ها در فصل 2021/22. آیا از لواندوفسکی برای گلزنی بیشتر یا کمتر در این فصل حمایت می کنید؟”

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مراسم معارفه لواندوفسکی در بارسلونا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *