تیکه سنگین مجری به ماجرای کارمزد جدید بانکی ؛ از هر چیزی پول درمیارن

ماجرای سودهای تراکنش های بانکی این روزها غوغا به پا کرد. در ادامه شما را به دیدن ویدیویی از تیکه سنگین مجری به ماجرای کارمزد جدید بانکی دعوت میکنیم.

موضوع سود تراکنش های بانکی این روزها دست به دست میشود. مردم از کارمزدهایی که بابت تراکنش ها کسر میشود گله مند هستند. در پی این شکایت مجری تلویزیون به ماجرایی کارمزد تراکنش ها کنایه میزند. اگر شما هم می‌خواهید ویدیویی از تیکه سنگین مجری به ماجرای کارمزد جدید بانکی ببینید با ما همراه باشید.

فوری: قیمت جدید دنا پلاس به صورت رسمی اعلام شد!

تیکه سنگین مجری به ماجرای کارمزد جدید بانکی ؛ از هر چیزی پول درمیارن

کسر کارمزد از تراکنش ها و تیکه های مجری به بانک مرکزی

طی تصمیم بانک مرکزی برای دریافت کارمزد جدید از تراکنش های پانکی شامل دریافت وجه، کارت به کارت، ساتنا، پرداخت قبض و همچنین استعلام چک گرفته است، با خواندن این خبر در یک برنامه خبری مجریان کنایه های آبدار به این تصمیم می‌زنند. مجری می‌گویند چرا از هر چیزی میخواند پول بگیرند.

مجری اضافه می‌کنند باید شما پول بدین و خاهش کنید تا برای ما پول کارت به کار کنید. شما باید از عابر بانک پول بگیرین باید یه پولی بدین تا به شما پول بدن. مجری خانم می‌گوید چهار راه استانبول کسایی بودن که پول میفروختن. خیلی کار بانک مرکزی شبیه به آنهاست. در این برنامه رئیس بانک مرکزی با خاک یکسان شد.

قیمت روز محصولات ایران خودرو 4 تیر ؛ قیمت محصولات ایران‌خودرو در بازار اعلام شد

ویدیو کنایه تحقیر آمیز مجری به سیستم بانک مرکزی و جزییات کارمزدهای تراکنش های بانکی

طبق اعلام بانک مرکزی، ازدیروز تیرماه دریافت کارمزد از تراکنش‌های دستگاه‌های کارتخوان آغاز شده است؛ البته این بانک تخفیف ۳۰ درصد تا ۱۰۰ درصدی برای دارندگان دستگاه‌های کارتخوان و پایانه‌های فروش اینترنتی را در نظر گرفته است.

قیمت طلا سکه و دلار 4 تیر 1402 ؛ قیمت طلا سر به فلک کشید!

مانی یکتا مدیر اداره نظارت بر نظام‌های پرداخت بانک مرکزی در خصوص جزئیات این طرح گفت:

طبق مصوبات شورای پول و اعتبار، بانک مرکزی موظف است به صورت سالانه نرخ کارمزد خدمات بانکی از جمله خدمات حضوری و الکترونیکی را بازبینی کند و به طبع مشابه روال‌های گذشته این اقدام در سال ۱۴۰۱ انجام شد که ابلاغ آن به سال جاری موکول شده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *