صحبت های مایکل بی جردن در مورد ایفای نقش در پلنگ سیاه 2 [+جزئیات]

فیلم پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد یکی از جدیدترین فیلم‌های مارول است و صحبت های مایکل بی جردن در مورد ایفای نقش در پلنگ سیاه 2 بسیار جالب بود.

یکی از چیزهایی که واداران مارول انتظار آن را نداشتند، حضور دوباره مایکل بی جوردن در قسمت دوم فیلم پلنگ سیاه بود و مایکل بی جوردن حرف‌های جالبی در این مورد زده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2023 و تمام دوران

500 تا از فیلم های جذاب ابرقهرمانی

بهترین فیلم ابرقهرمانی کمدی 2023 و تمام دوران

صحبت های مایکل بی جردن در مورد ایفای نقش در پلنگ سیاه 2

  • مایکل بی جردن در پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد
حرف های مایکل بی جردن در مورد ایفای نقش در پلنگ سیاه 2

در جریان حضور در برنامه The Tonight Show با جیمی فالن، از جردن پرسیده شد که مخفی کاری چقدر سخت است. جردن پاسخ داد که به دلیل درگذشت ستاره اصلی فرنچایز چادویک بوزمن، سخت است. جردن افزود:

رایان کوگلر وظیفه بزرگی پیش روی خود داشت تا فیلمنامه و داستان را به گونه‌ای تکامل بخشد که هنوز به نوعی به چادویک افتخار کند، اما فرانچایز را نیز به پیش می‌برد. پس برای اینکه بتوانم برگردم و باید واقعاً آن را مخفی نگه دارم، می دانید؟

جردن همچنین فاش کرد که از آنجایی که همزمان در حال فیلمبرداری Creed III نیز بود، برای او راحت‌تر بود که از استودیوها بیرون بیاید زیرا هر دو فیلم در آتلانتا فیلم‌برداری شده‌اند، اما نقش او در Wakanda Forever هنوز هم سخت بود.

حرف های مایکل بی جردن در مورد ایفای نقش در پلنگ سیاه 2

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *