لو رفتن تجاوز جنسی مایک تایسون [+جزئیات]

پس از اینکه صبح امروز، خبری مبنی بر اینکه از مایک تایسون به علت تجاوز شکایت شد به انتشار رسید، حواشی زیادی برای این بوکسور تراشیده شد.

شکایت یک زن از مایک تایسون بخاطر تجاوز
شکایت یک زن از مایک تایسون بخاطر تجاوز

شکایت یک زن از مایک تایسون:

او به من در خودروی لیموزینش تجاوز کرد.

بوکسور معروف به تجاوز متهم شد

صبح امروز، یک زن، از مایک تایسون، قهرمان بازنشسته و با تجربه‌ی بوکس جهان، به جرم تجاوز شکایت کرد که هنوز اخبار دقیق‌تری از این اتهام به دست منابع نرسیده است.

بیشتر بخوانید:

فیلم درگیری مایک تایسون در هواپیما

اتهام سنگین تجاوز به مایک تایسون

آقای تایسون در سال ۱۹۶۶ در شهر بروکلین به دنیا آمد. وی قبل از اینکه در دهه ۱۹۸۰ قهرمان بلامنازع سنگین وزن شود و حریفان خود در رینگ مقهور قدرت خارق العاده مشت زنی‌اش کند، دوران کودکی پرتلاطمی را سپری کرده بود.

در ادامه می‌توانید تصویر مایک تایسون را ببینید:

از مایک تایسون به علت تجاوز شکایت شد
اتهام سنگین تجاوز به مایک تایسون

یک زن در شهر نیویورک آمریکا با مراجعه به یک شعبه قضایی با متهم کردن، مایک تایسون قهرمان سابق بوکس جهان، تجاوز مایک تایسون در سال 1992 در یک لیموزین خبر داد.

این زن آمریکایی، با تأیید اتهام سنگین تجاوز به مایک تایسون او را متهم کرد؛ اما اخباری که در حال پخش است، می‌گویند که تایسون در سال ۱۹۹۲ میلادی به جرم تجاوز به یک مدل آمریکایی که در آن زمان ۱۸ سال بیشتر نداشت، سه سال را در زندان گذراند.

از مایک تایسون به علت تجاوز شکایت شد

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *