ببینید: کیلین مورفی به عنوان دکتر دووم در فن‌ آرت

به تازگی تصویری در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد کیلین مورفی به عنوان دکتر دووم در فن‌ آرت می‌تواند نقش مناسبی را ایفا کند.

با حضور انتقام‌جویان: جنگ‌های مخفی استودیوی مارول در افق، یک فن جدید، دکتر دووم را به‌ عنوان شخصیت شرور فیلم تصور می‌کند و کیلین مورفی در این نقش حضور دارد. کیلیان مورفی در فیلم هنری خیره‌کننده Avengers: Secret Wars به Doctor Doom تبدیل می‌شود.

مورفی با موفقیت همکاری خود با کارگردان کریستوفر نولان در اوپنهایمر، سال بسیار خوبی را سپری می‌کند. این دو قبلاً در پروژه‌های دیگری از جمله مورفی در نقش ترسناک بتمن در سه‌گانه شوالیه تاریکی نولان با هم همکاری داشتند.

کیلین مورفی به عنوان دکتر دووم در فن‌ آرت

حالا، یکی از طرفداران تصور کرده است که مورفی به دنیای ابرقهرمانان باز می‌گردد اما از دی سی به مارول می‌پرد. در اینستاگرام، هنرمند دیجیتال @marvels.wolverine تصویر خود را از اینکه مورفی می‌تواند در نقش دکتر دووم در فیلم Avengers: Secret Wars ساخته مارول استودیوز به نظر برسد، به اشتراک گذاشت.

بیشتر بخوانید:

ورود هنری کویل و کیلین مورفی به دنیای مارول

کیلین مورفی به عنوان دکتر دووم در فن‌ آرت
کیلین مورفی به عنوان دکتر دووم در Fanart

کیلین مورفی به عنوان دکتر دووم در Fanart

در ادامه می‌توانید فن آرت کیلین مورفی به عنوان Doctor Doom را ببینید:

کیلین مورفی به عنوان دکتر دووم در فن‌ آرت
فن آرت کیلین مورفی به عنوان Doctor Doom

فن آرت مورفی را می‌بیند که در حالی که می‌خواهد ماسک نمادین Doctor Doom را بپوشد، در نسخه‌ای از کت و شلوار کلاسیک Doom با کاپوت پوشیده است. لمس درخشندگی چشم مورفی همه چیز را شوم تر می‌کند و تصویری هیجان‌انگیز از بازیگر اوپنهایمر در نقش دکتر دووم در فیلم Avengers: Secret Wars به تصویر می‌کشد.

پس از یک سری تاخیر در فیلم‌های مارول به دلیل حملات انجمن نویسندگان آمریکا و SAG-AFTRA، Avengers: Secret Wars اکنون قرار است در سال 2027 اکران شود. دو سال قبل از رسیدن پایانی فیلم Multiverse Saga، دنیای سینمایی مارول اولین نمایش را خواهد دید. چهار شگفت انگیز شایعه شده است که خانواده اول مارول با گالاکتوس در Fantastic Four مبارزه خواهند کرد. با این حال، این فیلم به خوبی می‌تواند اولین بازی Doctor Doom را ببیند و شخصیت را برای ایفای نقش بزرگتر در پروژه دیگری تنظیم کند.

کیلین مورفی به جای دکتر دووم

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار مارول و دی سی بیشتر می‌توانید با مراجعه به لینک مربوطه از این اخبار اطلاعات بیشتری کسب کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *