شایعه: تیلور سوئیفت در نقش Dazzler در Deadpool 3 ظاهر خواهد شد

به تازگی شایعه حضور تیلور سوئیفت در نقش Dazzler در Deadpool 3 در فضای مجازی و مجلات خارجی منتشر شده و سر و صدای بسیاری به پا کرده است.

با نزدیک شدن به آخر هفته، انبوهی از شایعات برای Deadpool 3 به صورت آنلاین منتشر شد که توسط The DisInsider نیز به انتشار رسید. یکی از قابل توجه‌ترین ادعاها این است که تیلور سوئیفت در این قسمت نقش Dazzler را بازی خواهد کرد.

تیلور سوئیفت در نقش Dazzler در Deadpool 3

دازلر یکی از چندین شخصیت مردان ایکس است که شایعه شده است به لوگان هیو جکمن در فیلم ملحق می‌شود، با نام‌های دیگری از جمله تارون اگرتون در نقش ولورین به همراه بازگشت فامکه جانسن و هالی بری به ترتیب در نقش ژان گری و استورم. هیچ یک از این شایعات بازیگری تایید نشده‌اند، اگرچه با این وجود در رسانه‌های اجتماعی مورد توجه زیادی قرار گرفته‌اند.

در مارول کامیکس، دازلر بیشتر با مردان ایکس مرتبط است و هالستون سیج قبلاً در Dark Phoenix در سال 2019 یک تجسم لایو اکشن را بازی کرده بود. دازلر که یک جهش یافته فوق العاده است، توانایی تبدیل ارتعاشات صدا را به پرتوهای نور و انرژی دارد. اگرچه دازلر از قدرت خود برای مبارزه با جرم و جنایت استفاده می‌کند، اما آرزوی موفقیت بزرگ به عنوان یک خواننده پاپ را نیز دارد. دازلر که اغلب به صورت چشم آبی با موهای بلوند بلند به تصویر کشیده می‌شود، شباهت فیزیکی زیادی به سوئیفت دارد.

بیشتر بخوانید:

کنسرت تیلور سوئیفت و تناسبش با زلزله 3 ریشتری

تیلور سوئیفت در نقش Dazzler در Deadpool 3
شایعه حضور تیلور سوئیفت در نقش Dazzler

شایعه حضور تیلور سوئیفت در نقش Dazzler

تیلور سوئیفت در نقش Dazzler در Deadpool 3
حضور تیلور سوئیفت در فیلم Deadpool 3

رایان رینولدز از ددپول قبلاً درباره حضور سوئیفت را در قسمت سه‌گانه شوخی کرده بود. رینولدز قبلاً تیزری برای Deadpool 3 منتشر کرده بود که سوئیفتی‌ها به سرعت متوجه شدند که در همان مکانی فیلم All Too Well: The Short Film این خواننده فیلمبرداری شده است. در حالی که رینولدز تایید نکرد که این به این معنی است که هیچ پیوند دیگری بین سوئیفت و فیلم وجود دارد، او همچنان اذعان کرد که امکان یک فیلم کوتاه وجود دارد.

حضور تیلور سوئیفت در فیلم Deadpool 3

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

جهت خواندن اخبار مارول و دی سی بیشتر می‌توانید با مراجعه به لینک مربوطه از این اخبار اطلاعات بیشتری کسب کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *