جانشین سوپرمن توسط جیمزگان مشخص شد ؛ دیوید کورنسوت جایگزین هنری کاویل

جدیدا خبری با عنوان جانشین سوپرمن توسط جیمزگان مشخص شد به انتشار رسیده که بازتاب گسترده‌ای داشته برای ادامه مطالب با فیگار همراه باشید.

دیوید کورنزوت جایگزین هنری کاویل به عنوان سوپرمن جدید در (سوپرمن: میراث) محصول دی سی یونیورس شد. پاسخ‌های متفاوتی در مورد مرد فولادی جدید برای دنیای آینده DC منتشر شده است.

جانشین سوپرمن توسط جیمزگان مشخص شد

جایگزین سوپرمن مرد فولادی جهان

پس از سردرگمی‌هایی که دیوید کورنسویت برای هنری کاویل به عنوان سوپرمن جدید دنیای دی‌سی در فیلم سوپرمن: میراث به‌ عهده گرفت ، جیمز گان، یکی از مدیرعامل‌های استودیوی دی سی، نظرات خود را درباره فیلم آینده روشن کرد.

سال 2023 بزرگترین تحول برادران وارنر در تمام دوران‎‌ها در مورد برند DC بوده است، زیرا DCEU با پایان خود روبرو می شود در حالی که (DC Universe) جدید جایگزین آن می‎‌شود. یکی از پروژه های کلیدی این استودیو (Superman: Legacy) است که بخشی از برنامه‌های عظیم گان و پیتر سافران برای دنیای DC خواهد بود.

حتی از زمانی که (Corenswet) جایگزین کاویل به عنوان سوپرمن برای برادران وارنر و استودیو دی سی شد، واکنش‌های متفاوتی در مورد مرد فولادی جدید برای دنیای آینده DC وجود داشت. علیرغم اینکه هنوز چند سالی به بازی (Superman: Legacy) باقی مانده است، برخی از طرفداران کنجکاو هستند که چگونه استودیو DC با سوپرمن برای نسل جدید مقابله کند.

بیشتر بخوانید:

صحبت های جیمز گان در مورد لباس جدید سوپرمن

شایعه حضور گلن هاورتون در نقش لکس لوتر در فیلم سوپرمن: میراٍث

جانشین سوپرمن توسط جیمزگان مشخص شد
جانشین سوپرمن توسط جیمزگان مشخص شد

دیوید کورنسوت جایگزین هنری کاویل

حال به آنچه گان تاکنون درباره سوپرمن: میراث تایید کرده است می‌پردازیم. با وجود حملات جاری انجمن نویسندگان آمریکا و SAG-AFTRA، در واقع تعدادی از جزئیات کلیدی درباره (Superman: Legacy) به لطف جیمز گان تأیید شده است.

از همان ابتدا، گان روشن کرده بود که (Superman: Legacy) یک داستان اصلی نخواهد بود و در واقع بر روی کلارک به عنوان قهرمان محبوب متروپلیس تمرکز خواهد کرد. با توجه به محدوده سنی، راه‌اندازی مجدد اساساً به دنبال کلارک در اوایل کار ابرقهرمانی او خواهد بود، که به فیلم اجازه می‌دهد تا شخصیت را بدون نیاز به تکرار اولین لحظات او تنظیم کند.

Superman: Legacy) ثابت خواهد کرد که در این تجسم دنیای DC، ابرقهرمانان از قبل وجود دارند، به همین دلیل است که در این فیلم تعدادی از مبارزان لباس قابل تشخیص حضور خواهند داشت. تا کنون، گان ناتان فیلیون را در نقش گای گاردنر/فانوس سبز ، ایزابلا مرسده در نقش هاوکگرل، ادی گاتگی در نقش مستر عالی و آنتونی کاریگان در نقش متامورفو بازی کرده است.

جانشین سوپرمن توسط جیمزگان مشخص شد
دیوید کورنسوت جایگزین هنری کاویل

گان اطمینان داده است که گنجاندن این شخصیت‌های DC کمک می‌کند تا داستان سوپرمن را بهتر روایت کنیم و قهرمان عنوان را در کنار لویس لین (Lois Lane) ریچل برازناهان نگه داریم. هنگامی که هر دو اعتصاب به پایان می رسند، گان احتمالاً می تواند جزئیات بیشتری را درباره (Superman: Legacy) فاش کند، که در حال حاضر به دنبال شروع تولید در اوایل سال 2024 است.

جالب است که ببینیم او در نهایت از چه بازیگرانی برای این فیلم استفاده می‌کند. و اینکه آیا دیگر ابرقهرمانان دی سی در حال معرفی هستند یا خیر. اما در حال حاضر، جهان باید صبورانه منتظر اعلامیه های (Superman: Legacy) باشد.

جایگزین سوپرمن مرد فولادی جهان

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص جانشین سوپرمن توسط جیمزگان مشخص شد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *