10 تئوری جالب برای فاز هفتم دنیای سینمایی مارول

دنیای سینمایی مارول همچنان به گسترش دنیای خود ادامه می‌دهد و در این مقاله قصد داریم تا به 10 تئوری جالب برای فاز هفتم دنیای سینمایی مارول بپردازیم.

دنیای سینمایی مارول بدون شک یکی از بزرگ‌ترین فرنچایزهای سینما است، اما آینده آن دقیقاً در فاز هفتم چگونه خواهد بود؟ از همان ابتدا، مشخص شد که MCU یک فرنچایز است که به آینده نگاه می‌کند. مارول حتی در اولین فیلم خود، مرد آهنی، در حال ایجاد زمینه‌ای برای آینده خود به عنوان یک جهان مشترک بود. با هر نسخه جدید، داستان فرنچایز رشد می‌کند و پایه و اساس داستان بزرگ بعدی MCU و فراتر از آن را می‌سازد.

با تشکیل فازهای 1 تا 3 حماسه ابدیت، مارول پس از فیلم پایان بازی بار دیگر شروع به برپایی رویداد بزرگ بعدی خود کرد. طولی نکشید که فاز 4 شروع به راه اندازی انتقام جویان 5 نمود، که ظاهراً مراحل آخر فاز 6 را مشخص می‌کند. با این حال، زمانی که انتقام جویان احتمالاً کانگ فاتح را شکست دهند، این فرنچایز به یک روایت بیش از حد جدید نیاز دارد. در این مقاله از فیگار 10 تئوری جالب برای فاز هفتم دنیای سینمایی مارول را مطالعه خواهید کرد.

10 تئوری جالب برای فاز هفتم دنیای سینمایی مارول

تئوری های فاز هفتم دنیای سینمایی مارول

شما می‌توانید فهرست 10 تئوری جالب برای فاز هفتم دنیای سینمایی مارول را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

10 تئوری جالب برای فاز هفتم دنیای سینمایی مارول
تئوری های فاز هفتم دنیای سینمایی مارول

تئوری‌هایی که در این مقاله گفته می‌شود و فیلم‌هایی که باعث رخداد آن‌ها می‌شوند، هنوز مشخص نیست، اگرچه نشانه‌هایی وجود دارد که فاز 7 دنیای سینمایی مارول ممکن است خوب به نظر برسد. با در نظر گرفتن این موضوع، در این مقاله 10 تئوری جالب برای فاز هفتم دنیای سینمایی مارول آورده شده است.

بیشتر بخوانید:

قوی ترین شخصیت های فاز چهارم دنیای سینمایی مارول

دیالوگ های بسیار غم انگیز در فاز سوم دنیای سینمایی مارول

دیالوگ های بسیار غم انگیز از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول

فاز 7 MCU بخشی از یک حماسه تعریف شده نخواهد بود

10 تئوری جالب برای فاز هفتم دنیای سینمایی مارول
10 تئوری جالب برای فاز هفتم دنیای سینمایی مارول

تاکنون، دنیای سینمایی مارول داستان‌های اصلی خود را به حماسه‌ها تقسیم کرده است. یعنی حماسه بی نهایت و حماسه چندجهانی. اگرچه وجود یک قوس روایتی که هر نسخه جدید را به هم متصل می‌کند تاکنون برای MCU جواب داده است، احتمال دارد فاز 7 رویکرد متفاوتی داشته باشد.

با توجه به اینکه فهرست قهرمانان دنیای سینمایی مارول که از قبل پر شده است، در مراحل فاز 5 و 6 حتی بیشتر رشد می‌کند، امکان اتصال تعداد فزاینده‌ای از قهرمانان با یک داستان واحد غیرممکن است. بنابراین، احتمال دارد فاز 7 عصر جدیدی را آغاز کند که در آن MCU به یک قوس روایت اختصاصی متعهد نیست.

تمام ابرقهرمانان جدید در فاز چهارم MCU

فاز 7 می‌تواند داستان انتقام جویان علیه مردان ایکس را نشان دهد

10 تئوری جالب برای فاز هفتم دنیای سینمایی مارول
تئوری های جذاب فاز هفتم مارول

نه تنها جهش یافته‌ها در فاز 4 در سراسر MCU ظاهر شدند، بلکه این فرنچایز ظاهراً در حال معرفی مردان ایکس است. با این حال، معرفی یک فهرست کاملاً جدید از قهرمانان در دنیای مارول تقریباً به طور قطعی نیاز به پرداختن به انتقام جویان موجود این فرنچایز دارد، که ممکن است فاز 7 شروع درگیری احتمالی بین گروه‌ها را بررسی کند.

برای این منظور، فاز هفتم دنیای سینمایی مارول احتمالاً می‌تواند اقتباسی از داستان Avengers Versus X-Men را ایجاد کند و تنش‌هایی را پیش از یک نتیجه انفجاری برای یک فرضیه Mutant Saga به تصویر بکشد.

بهترین کمیک های مردان ایکس

فاز 7 چندین قهرمان جدید را با یونیفرم انتقام‌جویان موجود نشان می‌دهد

10 تئوری جالب برای فاز هفتم دنیای سینمایی مارول
برترین تئوری های فاز هفتم دنیای سینمایی مارول

دنیای سینمایی مارول در حال حاضر شروع به جایگزینی برخی از انتقام جویان کرده است، به طوری که سم ویلسون قبلاً ردای کاپیتان آمریکا را بر عهده گرفت و یلنا بلووا به عنوان بیوه سیاه بازی می‌کند. این می‌تواند آغاز روندی باشد که انتقام جویان موجود را به تدریج با شخصیت‌های فرعی‌شان در فاز 7 جایگزین می‌کند.

انتقام جویان در فاز 6 و بعد از آن بدون شک متفاوت به نظر می‌رسند و به احتمال زیاد افرادی مانند هاکای، مرد مورچه‌ای، مرد عنکبوتی و بسیاری دیگر به طور بالقوه می‌توانند قهرمانان جدیدی را وارد داستان کنند. بسیاری از این جایگزین‌ها در حال حاضر وجود دارند یا در داخل MCU مورد انتقاد قرار گرفته‌اند، که این پیش‌بینی را محتمل‌تر می‌کند.

بهترین ابرقهرمانان سطح خیابان کمیک که هنوز در MCU نیستند

فاز 7 تمرکز کمتری روی زمین خواهد داشت

10 تئوری جالب برای فاز هفتم دنیای سینمایی مارول
10 تئوری جالب برای فاز هفتم دنیای سینمایی مارول

دنیای سینمایی مارول داستان‌های بسیار عالی مرتبط با زمین را ارائه کرده است، اما چیزهای زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد برای فاز 7 در میان ستاره‌ها قرار خواهد گرفت. رید ریچاردز در این فرنچایز، علم پیشرفته‌ای را بدون شک وارد بازی خواهد کرد. این به خوبی می‌تواند شاهد حرکت داستان‌های بیشتری از مارول در خارج از سیاره و فضا باشد، به‌ویژه که فازهای 4 و 5 نکات متعددی را ارائه کرده‌اند که چنین خواهد بود.

ارتباط دنیای سینمایی مارول (MCU) با تکنولوژی چیست؟

هیچ انتقام جوی اصلی در فاز 7 MCU وجود نخواهد داشت

10 تئوری جالب برای فاز هفتم دنیای سینمایی مارول
تئوری های فاز هفتم MCU

انتقام جویان در سال 2012 قدرتمندترین قهرمانان زمین را به فاز 1 مارول معرفی کرد، اما کاملاً مشخص است که این قهرمانان اصلی در فاز 7 از بین خواهند رفت. مرد آهنی، بیوه سیاه و کاپیتان آمریکا همگی یا مرده‌اند یا بازنشسته شده‌اند و داستان‌های فعلی MCU نیز چنین بوده است.

ثور، هاکای و هالک را احاطه کرد و جای خود را به قهرمانان جدید دادند. این نشان می‌دهد که تا پایان فیلم انتقام جویان: جنگ‌های مخفی، باقی‌مانده انتقام‌جویان اصلی از این فرنچایز خارج می‌شوند و راه را برای تکرارهای جدیدی از قهرمانان مارول باز می‌کنند تا جای خود را در میان انتقام‌جویان بگیرند.

برترین اعضای انتقام جویان در کمیک های مارول

رید ریچاردز جایگزین تونی استارک خواهد شد

10 تئوری جالب برای فاز هفتم دنیای سینمایی مارول
10 تئوری جالب برای فاز هفتم دنیای سینمایی مارول

رید ریچاردز یکی از مهم‌ترین شخصیت‌ها در کمیک‌های مارول است، نه تنها به عنوان رهبر چهار شگفت انگیز بلکه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین دانشمندان جهان. قبل از معرفی او، واضح است که MCU پس از مرگ تونی استارک به یک رهبر جدید نیاز دارد، که فناوری و رهبری او در فازهای 1 تا 3 و فراتر از آن باشد.

کاملاً محتمل است که ریچاردز جای استارک را به عنوان رهبر غیررسمی قهرمانان دنیای سینمایی مارول در فاز 7 بگیرد، زیرا این شخصیت پتانسیل بسیار زیادی برای تبدیل شدن به یک قهرمان فوق العاده مهم و تأثیرگذار دارد. این یکی از تئوری های فاز هفتم دنیای سینمایی مارول می‌باشد.

قوی ترین اعضای چهار شگفت انگیز

فیلم‌های گروهی فاز 7 در مقیاس کوچک‌تری خواهند بود

10 تئوری جالب برای فاز هفتم دنیای سینمایی مارول
10 تئوری جالب برای فاز هفتم دنیای سینمایی مارول

از سال 2012، پس از انتقام جویان، مارول چندین فیلم تیمی را به تصویر کشید که در آن قهرمانان برای مبارزه با تهدیدات سطح انتقام جویان گرد هم می‌آیند. با این حال، با افزایش روزافزون فهرست قهرمانان، به نظر می‌رسد که MCU روی تیم‌های ابرقهرمانی تمرکز خواهد کرد که در فاز 7 و فراتر از آن بسیار کوچک‌تر هستند.

تعدادی تیم از کمیک‌ها هنوز به طور رسمی در دنیای مارول ظاهر نشده‌اند و اقتباس برخی از داستان‌های آنها به جای تلاش برای رویدادهای بزرگ پایان بازی باید پس از جنگ های مخفی به دلیل بزرگی آن در نظر گرفته شود. این مورد یکی از تئوری های جذاب فاز هفتم مارول می‌باشد.

گروه های ابرقهرمانی برتر در کمیک

فاز 7 دارای اقتباس‌های وفادار به کمیک کمتری خواهد بود

10 تئوری جالب برای فاز هفتم دنیای سینمایی مارول
10 تئوری جالب برای فاز هفتم دنیای سینمایی مارول

شکاف بین دنیای سینمایی مارول و کمیک‌هایی که اقتباس می‌کند به خوبی مستند شده است، زیرا جهان سینمایی تعدادی از آزادی‌های خلاقانه را از منبع گرفت. در حالی که این موضوع داستان‌های MCU را تازه نگه می‌دارد، به این معنی است که در فاز 7، به دلیل مشکلات مربوط به جدول زمانی و مرگ شخصیت‌های خاص، ایجاد اقتباس‌های وفادار از داستان‌های کتاب‌های مصور غیرممکن خواهد بود. این لزوماً چیز بدی نیست و می‌تواند اصالت کلی MCU را افزایش دهد، اما می‌تواند باعث شود که فاز 7 کاملاً متفاوت از موارد قبلی به نظر برسد.

کمدی ترین دیالوگ فاز اول دنیای سینمایی مارول

دکتر دوم شرور بزرگ فاز 7 خواهد بود

10 تئوری جالب برای فاز هفتم دنیای سینمایی مارول
10 تئوری جالب برای فاز هفتم دنیای سینمایی مارول

دنیای مارول روایت‌های خود را حول محور قهرمانانی ساخته است که با تهدیدات سطح انتقام‌جویان مبارزه می‌کنند و فاز 7 پس از حوادث جنگ‌های پنهان به ​​یک شرور جدید نیاز دارد. از آنجایی که فاز 6 چهار شگفت انگیز را معرفی می‌کند، شاید محتمل‌ترین نامزد برای نقش شرور بزرگ بعدی MCU کسی نباشد جز دکتر دوم.

او نه تنها یک انتخاب کاملا منطقی است، بلکه تبدیل کردن او به یک تهدید در مقیاس بزرگ نیز راه خوبی برای فرنچایز خواهد بود تا معرفی به تأخیر افتاده‌اش را جبران کند و غیبت طولانی‌مدت او را با یک داستان بزرگ MCU برای شخصیت شرور نمادین توجیه نماید. این یکی از برترین تئوری های فاز هفتم دنیای سینمایی مارول است.

موفق ترین اتحاد شرور مارول

مردان ایکس جایگزین انتقام جویان خواهند شد

10 تئوری جالب برای فاز هفتم دنیای سینمایی مارول
10 تئوری جالب برای فاز هفتم دنیای سینمایی مارول

از آنجایی که فازهای 1 تا 6 دنیای سینمایی مارول تایید شده است که داستان انتقام جویان را روایت می‌کند، این امکان وجود دارد که مردان ایکس جایگزین تیم قهرمان مرکزی خود در فاز 7 شود. تیم جهش یافته‌های قدرتمند جایگزینی منطقی برای انتقام جویان در فرنچایز خواهد بود. زیرا هنوز منابع زیادی برای انطباق در دنیای مارول وجود دارد.

از آنجایی که دنیای سینمایی مارول بی سر و صدا از انتقام جویان به ​​عنوان یک تیم دور می‌شود، ممکن است فاز 6 بازنشستگی رسمی آنها را نشان دهد و به مردان ایکس اجازه دهد تا قهرمانان اصلی دنیای سینمایی مارول را بر عهده بگیرند.

برترین یونیفرم مردان ایکس در کمیک های مارول

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار 10 تئوری جالب برای فاز هفتم دنیای سینمایی مارول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *