بازسازی بخش سوم فیلم بیوه سیاه در طول فیلمبرداری

روز گذشته، دیوید هاربر تایید کرد که بازسازی بخش سوم فیلم بیوه سیاه در طول فیلمبرداری انجام شده که بازتاب فراوانی را به همراه داشته است.

دیوید هاربر، ستاره بیوه سیاه، فاش می‌کند که استودیو مارول در حین فیلم‌برداری سومین بخش از فیلم ابرقهرمانی بلک ویدو را بازسازی کرده است. این خبر بازتاب فراوانی را کسب کرده است.

بازسازی بخش سوم فیلم بیوه سیاه در طول فیلمبرداری

بازسازی سکانسی از فیلم بیوه سیاه

دیوید هاربر، ستاره بیوه سیاه، اخیراً فاش کرد که بخشی از فیلم ابرقهرمانی بلک ویدو، محصول سال 2021، در حین فیلمبرداری آن، کاملاً بازسازی شده است. این بازیگر در جریان حضور در پادکستی که قبل از اعتصاب SAG-AFTRA در حال انجام بود، این افشاگری را انجام داد.

هاربر که نقش نگهبان قرمز را در دنیای سینمایی مارول به تصویر می‌کشد، در مورد وضعیت Thunderbolts استودیو مارول، یک فیلم که به عنوان دنباله‌ای مستقل برای Black Widow خواهد بود، سوال شد، جواب داد:

ما در مارول، چیزهای جدیدی را تجربه خواهیم کرد. حتی یادم می‌آید یک قسمت از فیلم بیوه سیاه، دوباره فیلمبرداری شد.

بازسازی بخش سوم فیلم بیوه سیاه در طول فیلمبرداری
بازسازی سکانسی از فیلم بیوه سیاه

بازسازی بخشی از فیلم بلک ویدو

بازسازی بخش سوم فیلم بیوه سیاه در طول فیلمبرداری
افشاگری از بازسازی قسمتی از Black Widow

بیوه‌ی سیاه یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی می‌باشد که در سال 2021 تولید شده است. این فیلم بر اساس کامیکس مارول با شخصیتی به همین نام ساخته شد. این فیلم توسط استودیو مارول تولید و توسط استودیو والت دیزنی موشن پیکچرز توزیع شده است.

بیوه‌ی سیاه بیست و چهارمین فیلم در دنیای سینمایی مارول (MCU) است. این فیلم توسط کیت شورتلند به کارگردانی اریک پیرسون ساخته شد و اسکارلت جوهانسون در نقش ناتاشا رومانوف/بیوه‌ی سیاه در آن حضور دارد.

بازیگران دیگر این فیلم شامل فلورانس پیو، دیوید هاربر، اوتی فاگبنله، اولگا کوریلنکو، ویلیام هرت، ری وینستون و ریچل وایز هستند. داستان این فیلم پس از وقایع فیلم “کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی” در سال 2016 اتفاق می‌افتد. در این فیلم، رومانوف در حال فرار است و مجبور می‌شود با گذشته‌ی خود به عنوان یک جاسوس روسی روبرو شود قبل از آنکه به یک انتقام‌جو تبدیل شود.

افشاگری از بازسازی قسمتی از Black Widow

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بازسازی بخش سوم فیلم بیوه سیاه در طول فیلمبرداری چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *