حضور دوباره Sabretooth از مردان ایکس در فیلم Deadpool 3

یک گزارش جدید با ادعای حضور دوباره Sabretooth در فیلم Deadpool 3 اعلام کرد که لیو شرایبر از مردان ایکس، یک بار دیگر نقش دندان خنجری را ایفا خواهد کرد.

به تازگی اخباری در فضای مجازی و مجلات خارجی منتشر شده که خبر از حضور شخصیت Sabretooth در فیلم Deadpool 3 می‌دهند. به گفته منابع یکی از پیشکسوتان سری X-Men با نقش آفرینی لیو شرایبر باز می‌گردد و ما شاهد حضور شخصیت دندان‌ خنجری در فیلم Deadpool 3 خواهیم بود.

حضور دوباره Sabretooth در فیلم Deadpool 3

به گفته دانیل ریچتمن، لیو شرایبر در سه سکانس آینده وید ویلسون حضور خواهد داشت. اگرچه جزئیات نقش او در روایت فاش نشده است، اما ادعا می‌شود که این شخصیت بیشتر از یک قسمتی کوتاه حضور خواهد داشت ولی نقش بزرگی در روایت داستان ندارد. با این حال استودیو مارول و دیزنی هنوز این گزارش را تأیید نکرده‌اند.

اگر شرایبر بازگردد، او تنها جهش یافته‌ای نخواهد بود که پنجه‌هایش در Deadpool 3 نقش پررنگی خواهد داشت. هیو جکمن، چهره نمادین ولورین، علیرغم ادعای اینکه او پس از Logan در سال 2017 کارش را با این شخصیت تمام کرده است، یک بار دیگر نقش لوگان را بازی خواهد کرد.

حضور دوباره Sabretooth در فیلم Deadpool 3
امکان حضور Sabretooth در ددپول 3

حضور شخصیت Sabretooth در فیلم Deadpool 3

حضور دوباره Sabretooth در فیلم Deadpool 3
حضور شخصیت دندان‌ خنجری در فیلم Deadpool 3

وقتی از او پرسیده شد که چرا در نهایت تصمیم به بازگشت گرفت، این بازیگر اعتراف کرد که وقتی اولین فیلم Deadpool را در سال 2016 تماشا کرد احساس کرد که گنار گذاشته شده است. جکمن گفت:

من یک بازیکن پوکر وحشتناک هستم. در تمام این مدت که می‌گفتم کارم تمام شده است، واقعاً منظورم همین بود. اما به هر حال، یک جایی در اعماق وجود، این ایده آشکارا در کمین و ابداع بود. من 20 دقیقه از تماشای Deadpool گذشته بودم. قبل از آن لوگان قرار بود آخرین باری باشد که در نقش ولورین بازی می‌کردم، و کاملاً قصد آن را داشتم.

امکان حضور Sabretooth در ددپول 3 ؛ آیا Sabretooth می تواند برگردد؟

در مورد شرایبر، این بازیگر اعتراف کرده است که دوست داشت در Logan، آخرین فیلمی که در فیلم Wolverine جکمن نقش آفرینی کرد، نقش Sabretooth را انجام می‌داد، اما زمان بندی او در نهایت به نتیجه نرسید. شرایبر در سال 2017 گفت:

با توجه به برنامه ری دونوان، بسیار دشوار بود، و فکر می‌کنم آن‌ها با داستان نیز مسیر متفاوتی را طی کردند. با آن فرنچایز و آن شخصیت کنار آمدن، درگیر شدن با یکی از آن‌ها و شروع به کار با آنها تجربه بسیار خوبی بود. وقتی شنیدم او قرار است بازنشسته شود، احساسات متفاوتی داشتم.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص حضور دوباره Sabretooth در فیلم Deadpool 3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *