شایعه: حضور مکان جنگ های مخفی Battleworld در MCU Deadpool 3

شایعه اخیر در ادعای خود توضیح داده که مکان جنگ های مخفی Battleworld در MCU Deadpool 3 با بازی رایان رینولدز حضور خواهد داشت.

طبق شایعه جدیدی که به صورت آنلاین منتشر شده از حضور مکان جنگ های مخفی Battleworld در MCU Deadpool 3 صحبت شده است. برا اساس شایعات، حضور مکان نبرد های مخفی Battleworld در ددپول 3 پررنگ‌تر شده و امکان آن است که شاهد وجود Battleworld از Secret Wars در این فیلم باشیم.

مکان جنگ های مخفی Battleworld در MCU Deadpool 3

به گفته دنیل ریچتمن، یک کارشناس داخلی و سرشناس، دنیای سنگفرش شده با هم در سومین فیلم لایو اکشن وید ویلسون حضور خواهد داشت. جزئیات بیشتر در مورد نحوه گنجاندن Battleworld در داستان در حال حاضر ناشناخته است، اما برخی از طرفداران خاطرنشان کرده‌اند که می‌توان آن را شبیه به نحوه به تصویر کشیدن Void توسط لوکی نشان داد. شایان ذکر است که در زمان نگارش این موضوع به حدس و گمان محض باقی می‌ماند و مارول استودیو و دیزنی هنوز هیچ نوع تاییدی در مورد این شایعه ارائه نکرده‌اند.

مکان جنگ های مخفی Battleworld در MCU Deadpool 3
وجود مکان جنگ های مخفی Battleworld در MCU Deadpool 3

حضور مکان نبرد های مخفی Battleworld در ددپول 3

مکان جنگ های مخفی Battleworld در MCU Deadpool 3
حضور مکان جنگ های مخفی Battleworld در MCU Deadpool 3

در حالی که Deadpool 3 ممکن است مطابق با اعتصابات WGA و SAG-AFTRA تولید را متوقف کرده باشد، شایعات در مورد این فیلم همچنان در حال چرخش هستند. گزارش محبوب دیگری که اخیراً منتشر شد، ادعا کرد که اما کورین در نقش کاساندرا نوا، خواهر دوقلوی شرور چارلز خاویر بازی خواهد کرد، در حالی که یک اسکوپر دیگر اظهار داشت که تیلور سوییفت، نوازنده محبوب در نقش دازلر ظاهر خواهد شد. مانند Battleworld، این شایعات هنوز تایید نشده‌اند.

وجود مکان جنگ های مخفی Battleworld در MCU Deadpool 3

فراتر از موارد ذکر شده، استودیو مارول شگفتی‌های زیادی را تأیید کرده است، وقتی صحبت از آن‌چه طرفداران می‌توانند در Deadpool 3 ببینند به میان می‌آیند. هیو جکمن پس از اینکه قبلاً اعلام کرده بود که این نقش پس از سال 2017 به پایان رسیده است، دوباره در نقش ولورین بازی خواهد کرد. لوگان. تصاویر گرفته شده از مجموعه فیلم نشان داد که او حتی یک لباس کمیک دقیق تر از زرد و آبی روشن به تن کرده است. جنیفر گارنر نیز به نقش الکترا باز خواهد گشت، نقشی که او در فیلم کالت-کلاسیک سال 2003 دردویل بازی کرد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص مکان جنگ های مخفی Battleworld در MCU Deadpool 3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *