همنواز

نویسنده سریال The Punisher به عنوان شورآنر Daredevil: Born Again انتخاب شد

به تازگی خبری در رسانه ها منتشر شده که داریو اسکارداپین، نویسنده سریال The Punisher، به‌عنوان شورآنر Daredevil: Born Again انتخاب شده است.

داریو اسکارداپین، نویسنده محبوب سریال The Punisher، به عنوان خالق و برنامه‌گردان سریال “Daredevil: Born Again” انتخاب شد. سریال “Daredevil: Born Again” بر اساس داستانی با همین نام از کتاب‌های کامیک Daredevil ساخته می‌شود. با انتخاب اسکارداپین به عنوان خالق و برنامه‌گردان این سریال، انتظار می‌رود که او توانایی خود را در به تصویر کشیدن داستان تاریک و هیجان‌انگیز “Daredevil: Born Again” به اثبات برساند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

غیر رسمی: فصل دوم سریال Moon Knight ساخته نمی‌شود


شورآنر Daredevil: Born Again

بر اساس گزارش اخیر از هالیوود ریپورتر، داریو اسکارداپین که پیش از این در سریال‌های مارول مانند The Punisher و Tom Clancy’s Jack Ryan مشغول به کار بوده، به عنوان شورانر جدید سریال Daredevil انتخاب شده است. همچنین، جاستین بنسون و آرون مورهد که به تازگی در سریال Moon Knight و قسمتی از فصل دوم سریال Loki به عنوان کارگردان فعالیت داشتند، به سریال Daredevil: Born Again ملحق شده‌اند تا باقی اپیزودهای فصل اول را به دست بگیرند.

شورآنر Daredevil: Born Again
شورآنر Daredevil: Born Again

در اوایل ماه اکتبر، خبری منتشر شد که سریال Daredevil پس از توقف تولید به دلیل اعتصاب نویسندگان و بازیگران، در حال یک ریبوت و بازنگری خلاقانه است. نویسندگان اصلی سریال، کریس اورد و مت کورمن، همراه با کارگردانان، از پروژه جدا شدند و مشخص شد که برخی از صحنه‌ها و اپیزودهایی که قبل از توقف تولید سریال تکمیل شده بودند، با اضافه کردن المان‌های دیگر در سریال حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انتخاب داریو اسکارداپین به عنوان شورآنر Daredevil: Born Again چیست؟ آیا می‌تواند به مانند سریال‌های قبلی موفق عمل کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *