اکران ددپول 3 تا زمان نامشخصی به تعویق افتاد

کمپانی «دیزنی»، چندی پیش اعلام کرد که اکران ددپول 3 تا زمان نامشخصی به تعویق افتاد. دیزنی در نهایت تصمیم گرفت فیلم «Deadpool 3» را از برنامه اکران فیلم‌های آینده خود حذف کند.

این موضوع باعث ناامیدی بسیاری از طرفداران این فیلم شد. در حال حاضر، به دلیل اعتصاب بازیگران، فرآیند فیلمبرداری و تولید فیلم «Deadpool 3» متوقف شده است؛ اما برخی امیدوار بودند که تولید این فیلم تا پایان سال 2023 ادامه یابد و به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: آیا تیلور سوئیفت در ددپول 3 حضور پیدا خواهد کرد؟

اکران ددپول 3 تا زمان نامشخصی به تعویق افتاد

طبق آخرین اخبار منتشر شده، تاریخ اکران فیلم Deadpool 3 دیگر مشخص نیست و به زمان نامعلومی در سال 2024 به موکول شده است. در حال حاضر، «دیزنی» هنوز زمان اکران فیلم «Deadpool 3» را مشخص نکرده است؛ اما منابع نزدیک به فیلمسازی اعلام کرده‌اند که فیلم «Captain America: Brave New World» که قبلاً قرار بود در تاریخ 26 ژوئیه 2024 (6 تیر 1403) اکران شود، حالا تاریخ اکران آن تا تاریخ 3 مه 2024 (14 اردیبهشت 1403) جلو افتاده است که تاریخ اصلی اکران فیلم «Deadpool 3» بود.

اکران ددپول 3
اکران ددپول 3

هنوز این تاریخ به طور رسمی توسط «دیزنی» یا «مارول» تایید نشده است. طبق شایعات منتشر شده، این احتمال وجود دارد که تاریخ اکران فیلم «Deadpool 3» با فیلم «Captain America 4» جابه‌جا شود. به دلیل ادامه داشتن اعتصاب بازیگران، احتمالاً «دیزنی» در ابتدا منتظر از سرگیری تولید فیلم است و پس از آن تاریخ پخش را به صورت رسمی اعلام خواهد کرد.

«شان لوی»، کارگردان فیلم‌های «Free Guy» و «The Adam Project»، فیلم «Deadpool 3» را کارگردانی خواهد کرد. «رت ریس» و «پال ورنیک» که قبلاً فیلمنامه قسمت‌های اول و دوم فیلم «Deadpool» را نوشته بودند، همراه با «زب ولز»، «رینولدز» و «لوی»، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم «ددپول» را بر عهده دارند.

در فیلم «Deadpool 3»، بازیگرانی همچون «رایان رینولدز»، «هیو جکمن»، «مورنا باکارین»، «استفان کاپیچیچ»، «برایانا هیلدبرند»، «تین‌ایج ورهد»، «کوتسونا شیئوری»، «راب دلینی»، «کاران سونی»، «لزلی اوگامس»، «جنیفر گارنر»، «اما کورین» و «متیو مک‌فادین» حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *