کات کارگردان فیلم Suicide Squad هیچگاه پخش نمی‌شود

«دیوید آیر» چندی پیش اعلام کرد که آیر کات فیلم Suicide Squad منتشر نخواهد شد و او هیچگونه همکاری رسمی با کمپانی بزرگ دی سی نخواهد داشت.

«دیوید آیر»، کارگردان فیلم جوخه انتحار (Suicide Squad) سال 2016، به صورت رسمی از کمپین خود دست کشیده است. او تمام تلاش خود را کرد تا نسخه‌ای از اثر خود که به آن آیر کات (Ayer Cut) هم گفته می‌شود، توسط استودیوی دی سی پخش شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نسخه آیر کات فیلم Suicide Squad پخش نخواهد شد

در سال 2016، جوخه انتحار به کارگردانی «دیوید آیر» به پرده سینماها رفت. از آن زمان، یک جریان فعالیت مختلف درخصوص انتشار نسخه کارگردانی این فیلم به وجود آمده که طرفداران شوق بسیاری را برای انتشار این نسخه داشتند.

فیلم Suicide Squad

به نظر می‌رسد که این نسخه هیچگاه عرضه نخواهد شد؛ زیرا به تازگی «آیر» در توییت‌هایی که اکنون پاک شده‌اند، اعلام کرد که کار همکاری او با شرکت دی‌سی به اتمام رسیده و دیگر هیچ تلاشی برای پخش نسخه کارگردانی این فیلم نخواهد کرد.

درخواست‌ها انتشار نسخه کارگردانی جوخه انتحار پس از موفقیت نسخه «زک اسنایدر» از فیلم لیگ عدالت در سال 2021 بسیار زیاد بود. به گفته بسیاری از افراد، نسخه جدید لیگ عدالت بهتر از نسخه سینمایی آن بوده و «دیوید آیر» در این رابطه گفت:

نسخه من از جوخه انتحار بسیار جذاب‌تر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نسخه آیر کات فیلم Suicide Squad چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *