غیر رسمی: سریال Spawn ساخته خواهد شد

«اسپاون» یکی از شخصیت‌های معروف کمیکی است که طرفداران زیادی دارد و اخیراً توسط سازنده این شخصیت اعلام شد که سریال Spawn ساخته می‌شود.

«تاد مک‌فارلن»، خالق کمیک‌های «اسپاون»، در یک مصاحبه با ComicBook.com به جزئیات جدیدی درباره پروسه ساخت سریال «اسپاون» اشاره کرد. این پروژه که از سال 2017 تحت سرپرستی استودیو «بلوم‌هاوس» قرار داشته و فیلمنامه آن توسط چندین نویسنده مورد بازبینی قرار گرفته است، مدت‌هاست که «تاد مک‌فارلن» درخواست کارگردانی این فیلم را دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


سریال Spawn ساخته می‌شود

تاکنون، این پروژه بارها به دلیل تغییرات در فیلمنامه و دیگر مسائل تأخیر خورده است؛ اما اخیراً «مک‌فارلن» اعلام کرده که احتمالاً فیلمنامه در مراحل پایانی خود قرار دارد. او اظهار کرد که تهیه‌کنندگان به او قول داده‌اند که این ماه فیلمنامه را بررسی خواهند کرد و او قصد دارد ایمیلی به آن‌ها ارسال کند تا به آن‌ها یادآوری کند که قول داده شده فیلمنامه برای بررسی آن به او ارائه شود.

سریال Spawn

اگر نتواند فیلم را از طریق استودیوهای هالیوودی منتشر کند، «مک‌فارلن» اعلام کرده است که با سرمایه‌گذاران مستقل همکاری خواهد کرد تا ریبوت «اسپاون» را تولید و اکران کند. او امیدوار است که با رسیدن به یک توافق موفق، این پروژه به زودی انجام شود.

در داستان کمیک‌ها، «اسپاون» یک مأمور آموزش‌دیده است که به او خیانت می‌شود و می‌میرد. او با شیطان معامله می‌کند و موفق خواهتد شد به کالبدی دیگر بازگردد و عهد می‌بندد که به هر قیمتی از خانواده‌اش محافظت کند. آخرین گزارشات حاکی از این است که فیلمنامه «اسپاون» توسط «اسکات سیلور»، «مالکوم اسپلمن» و «مت میکسون» نوشته شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی شخصیت اسپاون چیست؟ آیا دوست دارید که سریالی بر اساس کمیک‌های این شخصیت ساخته شود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *