«استیون ین» در فیلم Thunderbolts حضور نخواهد داشت

فیلم تاندربولتز یکی از مورد انتظارترین آثار دنیای سینمایی مارول است که اخیراً ورایتی تایید کرد که استیون ین در این فیلم حضور نخواهد داشت.

مارول هرگز به طور رسمی حضور «ین» در فیلم Thunderbolts را تایید نکرد. این موضوع برای اولین بار در فوریه گزارش شد و مشخص نیست که آیا نقش نامعلوم او در این فیلم حذف شد یا به طور کلی در آن حضور نداشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


استیون ین در فیلم Thunderbolts حضور نخواهد داشت

Thunderbolts بر اساس کمیک‌های مارول درباره گروهی از ضدقهرمانان در فیلم مرد مورچه‌ای و زنبورک، سریال شاهین و سرباز زمستان، فیلم بیوه سیاه و فیلم کاپیتان آمریکا را گرد هم بیاورد. تولید این فیلم در ماه می به دلیل اعتصاب WGA متوقف شد و پس از پایان اعتصابات دوگانه نویسندگان و بازیگران در سال گذشته، فیلمبرداری آن هنوز صورت نگرفته است.

استیون ین

«جیک شرایر» کارگردانی این فیلم را برعهده دارد و «لی سونگ جین»، فیلمنامه را از پیش‌نویس اولیه «اریک پیرسون»، نویسنده فیلم بیوه سیاه نوشته است. بازیگران فیلم Thunderbolts شامل «جولیا لوئیس دریفوس» در نقش «کونتسا والنتینا آلگرا د لا فونتین»، «فلورنس پیو» در نقش «یلنا بلووا»، «دیوید هاربر» در نقش «نگهبان قرمز»، «سباستین استن» در نقش «باکی بارنز»، «اولگا کوریلنکو» در نقش «تسک مستر» و «وایت راسل» در نقش «جان واکر» هستند. این فیلم ابتدا قرار بود در 26 جولای 2024 (5 مرداد 1403) اکران شود، اما به ژوئیه 2025 (خرداد 1404) به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Thunderbolts چیست؟ آیا اثر موفقی خواهد بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *