تصویر جدیدی از فیلم سوپرمن به مناسبت روزش منتشر شد

«جیمز گان»، کارگردان فیلم سوپرمن و یکی از مدیران DCU، به مناسبت جشن روز این ابرقهرمان، تصویر جدیدی از فیلم سوپرمن را منتشر کرده است.

از ماه گذشته، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم جدید سوپرمن آغاز شده و جدیدترین خبرها از صنعت سینما و تلویزیون، با انتشار تصویر جدیدی از این فیلم، ما را شگفت‌زده کرده است. «جیمز گان»، کارگردان این اثر فوق‌العاده، به‌تازگی تصویری از پشت صحنه فیلم Superman را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تصویر جدیدی از فیلم سوپرمن به مناسبت روزش منتشر شد

«جیمز گان»، کارگردان فیلم جدید «سوپرمن»، به مناسبت روز این ابرقهرمان، تصویری جدید از این فیلم منتشر کرده که اولین کمیک آن در 18 آوریل 1938 منتشر شد. در پیام خود، او به «جری سیگل» و «جو شوستر»، خالقان «مرد پولادین»، احترام گذاشته است. در این تصویر، «جیمز گان» همراه با «دیوید کورنسوت» و «ریچل بروزناهان» دیده می‌شود که هر یک به خواندن یک شماره از کمیک «سوپرمن» مشغولند.

در تصویر، «دیوید کورنسوت» در حال خواندن اولین کمیک سوپرمن که Action Comics نام داشت، دیده می‌شود، در حالی که فرد دیگری نیز در حال خواندن کمیک‌های مختلفی هستند.

فیلم سوپرمن

بازیگرانی مانند «دیوید کورنسوت» (کلارک کنت/سوپرمن)، «ریچل بروزناهان» (لوئیس لین)، «نیکلاس هولت» (لکس لوتر) و سایر بازیگران، نقش‌های مهمی در این فیلم ایفا می‌کنند. فیلم جدید سوپرمن قرار است در تاریخ 11 ژوئیه 2025 (20 تیر 1404) اکران شود. «جیمز گان» که قبلاً در کارگردانی سه‌گانه فیلم نگهبانان کهکشان و فیلم جوخه انتحار موفق بوده، در این فیلم نیز به‌عنوان کارگردان و نویسنده مشغول به کار است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تصویر جدید فیلم سوپرمن چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: cbr


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *