تمامی تریلر های فیلم Killers of the Flower Moon + تاریخ اکران و داستان

فیلم جدید مارتین اسکورسیزی با همکاری لئوناردو دی‌کاپریو، از مهم‌ترین فیلم‌های امسال است که در ادامه نوشتار، تمامی تریلر های فیلم Killers of the Flower Moon قابل مشاهده هستند.

این فیلم، آخرین کار مارتین اسکورسیزی است که با واکنش فوق‌العاده منتقدان همراه بود. «Killers of the Flower Moon» به‌ وسیله سیکلیا پروداکشنز که متعلق به اسکورسیزی و «اپین وی پروداکشنز» که متعلق به دی‌کاپریو است تولید و به وسیله پارامونت پیکچرز اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید: معرفی فیلم Killers of the Flower Moon

تمامی تریلر های فیلم Killers of the Flower Moon

مارتین اسکورسیزی، کارگردان قدیمی و مطرح هالیوودی، با فیلم جدید خود درباره قتل‌های سرخپوستان اوسیج، اولین فیلم وسترن خود را می‌سازد. مارتین اسکورسیزی که اغلب با فیلم‌های کلاسیک در مورد گانگسترها معروف است، با فیلم «Killers of the Flower Moon»، در ژانری متفاوت فیلم ساخت.

این فیلم که اقتباسی از کتاب غیرداستانی روزنامه‌نگار «دیوید گران» در سال 2017، با نام «قاتلان ماه گل: قتل‌های اوسیج و تولد اف‌بی‌آی» است که داستان بیست عضو کشته شده قبیله اوسیج در اوکلاهاما را در دهه 1920 در اوکلاهما روایت می‌کند.

داستان فیلم Killers of the Flower Moon

وقایع داستانی این فیلم که فیلمنامه آن توسط «اریک راث» و اسکورسیزی با اقتباس از کتابی به همین نام نوشته شده است، در دهه 1920، در اکلاهما رخ می‌دهد؛ جایی که با پیدایش نفت در زیر سرزمین‌های «قبیله اوسیج»، اعضای سرخپوست این قبیله یکی پس از دیگری به قتل می‌رسند و این قتل‌های مشکوک، منجر به شروع تحقیقات گسترده‌ای از FBI که به تازگی تاسیس شده است، می‌گردد. این تحقیقات FBI منجر به کشف یکی از فجیع‌ترین جرایم تاریخ آمریکا می‌گردد.

تاریخ اکران قاتلان ماه گل

این فیلم در 6 اکتبر 2023 (14 مهر 1402) در سینماهای منتخب اکران محدودی خواهد داشت و به‌ وسیله پارامونت پیکچرز در 20 اکتبر 2023 (28 مهر 1402) اکران گسترده خود را در ایالات متحده آغاز خواهد کرد. این فیلم همچنین برای انتشار استریمینگ، در تاریخ نامشخصی در «اپل تی‌وی پلاس»، برنامه‌ریزی شده است. «اپل تیوی پلاس»، روز 17 اکتبر 2023 (25 مهر 1402)، تمامی تریلر های فیلم Killers of the Flower Moon را منتشر کرد.

حقوق فیلم برای کتاب گران در سال 2016 فروخته شد؛ اما سال 2021 بود که فیلمبرداری فیلم مورد انتظار شروع شد. پس از اینکه یک سری از کارگردانان، بدون امضای رسمی به پروژه ابراز علاقه کردند، مارتین اسکورسیزی وارد هیأت شد.

تولید فیلم قرار بود در مارس 2020 آغاز شود، اما همه گیر «COVID-19»، فیلمبرداری را تا اواسط سال 2021 به تعویق انداخت. همانطور که بسیاری به یاد دارند، نتفلیکس آخرین فیلم مارتین اسکورسیزی، یعنی «مرد ایرلندی»، را در نوامبر 2019 توزیع کرد و چند هفته قبل از راه اندازی آن در سرویس استریم، فیلم اکران محدودی در سینما داشت. «اپل» و «پارامونت» به دنبال این هستند که به «Killers of the Flower Moon»، یک پنجره سینمایی بسیار طولانی‌تر بدهند.

 

بر اساس گزارش‌ها، بودجه 200 میلیون دلاری این فیلم بالاترین مبلغی است که تا به حال صرف تولید فیلمی در ایالت اکلاهما شده است. «پارامونت» ابتدا قرار بود فیلم را به تنهایی توزیع کند؛ اما نگرانی‌های مربوط به بودجه باعث شد اسکورسیزی و استودیو به دنبال همکاری با یک استریمر باشند، دو رقیب اصلی «نتفلیکس» و «اپل»، و دومی در نهایت فیلم را خریداری کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *