تریلر جدید انیمه Solo Leveling منتشر شد + تاریخ پخش

چندی پیش، تریلر جدید انیمه Solo Leveling به صورت رسمی منتشر شد. این انیمه سریالی، یکی از مهم‌ترین انیمه‌های کمپانی A-1 Pictures است.

اقتباس انیمه Solo Leveling زودتر از حد انتظار منتشر خواهد شد. در اوایل سال جاری، تیم سازنده با تیزر انیمه Solo Leveling و تاریخ انتشار انیمه Solo Leveling طرفداران را به هیجان آورد. در جریان Aniplex Online Fest 2023، آخرین تریلر Solo Leveling منتشر شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر جدید انیمه Solo Leveling منتشر شد

در این انیمه، یک «دروازه» ظاهر می‌شود و دنیای واقعی را با قلمرو جادو و هیولاها پیوند می‌دهد. مردم عادی برای مبارزه با این جانوران پست، قدرت‌های مافوق بشری دریافت کردند و به شکارچی معروف شدند.

«سونگ جین وو» بیست ساله، یکی از این شکارچیان است که به دلیل قدرت رقت‌انگیزش، در مقایسه با حتی یک رتبه پایین، به عنوان ضعیف‌ترین شکارچی جهان شناخته می‌شود؛ اما او به طور خستگی‌ناپذیر هیولاها را در دروازه‌های رده پایین شکار می‌کند تا هزینه‌های پزشکی مادرش را پرداخت کند.

 

انیمه Solo Leveling که یک انیمه سریالی جدید 2023 است، در سایت محبوب MyAnimeList 62 هزار رای‌دهنده دارد و در رتبه 28 انیمه‌های سال 2023 قرار گرفته است. توجه داشته باشید تعداد اعضا و رتبه بندی می‌تواند با گذشت زمان تغییر کند.

این انیمه توسط «ای-1 پیکچرز» (A-1 Pictures) و به کارگردانی «شانسوکی ناکوشیگا» ساخته خواهد شد و «نوبورو کیمورا» نویسنده فیلمنامه، «توموکو سودو» طراح شخصیت‌ها و «هیرویوکی ساوانو» آهنگسازی انیمه را برعهده دارند. قرار است در سال 2023 پخش شود و «کرانچی‌رول» لایسنس پخش مجموعه در خارج از آسیا را دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمه Solo Leveling چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *