خواهر سلن دیون: او دیگر کنترلی روی بدنش ندارد

سلن دیون که در سال 2022 اعلام کرد به بیماری نادری به نام سندرم استیف پرسن مبتلا شده است و چند ماه پس از آن مجبور شد تمام کنسرت‌هایش را لغو کند، در وضعیت جالبی قرار ندارد.

این برنده جایزه گرمی، در آن زمان اعلام کرده بود که با کمک یک تیم پزشکی حرفه‌ای در حال تلاش برای بهبود و بازگشت به روی صحنه است؛ اما خواهرش اعلام کرد که بیماری او به حدی پیشرفته که او دیگر کنترلی بر روی عضلات خود ندارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


خبر شوکه‌کننده درباره وضعیت سلن دیون

خواهر این خواننده، درباره وضعیت سلین گفت:

او دیگر قدرت کنترل کردن عضلات خود را ندارد. چیزی که قلب من را می‌شکند، این است که او همیشه یک فرد منظم و پرتلاش بوده است.

او افزود:

هدف نهایی ما بازگشت خواهرم به روی صحنه است؛ اما نمی‌توانیم با اطمینان بگوییم تا چه حد او قادر به انجام این کار خواهد بود.

 

سلن دیون

به گفته سلین، درباره بیماری سندرم استیف پرسن، تاکنون تحقیقات زیادی صورت نگرفته و درمان قطعی برای آن وجود ندارد. سندرم استیف پرسن (SPS) یک بیماری نادر است که روی حرکت افراد تأثیر می‌گذارد و تنها در یک نفر از هر میلیون نفر انسان رخ می‌دهد.

این خواننده که ما آن را با اجرای آهنگ پایانی فیلم تایتانیک می‌شناسیم، در ماه دسامبر سال گذشته در صفحه اینستاگرام خود درباره این بیماری و تأثیر آن بر زندگی‌اش صحبت کرد. او در ویدئویی گفت:

این بیماری تأثیر زیادی بر زندگی من داشته و گاهی اوقات در حین راه رفتن مشکل دارم. این بیماری همچنین روی تارهای صوتی‌ام تأثیر گذشته است. یک تیم پزشکی حرفه‌ای و فرزندان عزیزم در کنار من هستند تا به من کمک کنند بهبود یابم. هر روز با درمان‌گر پزشکی ورزشی خود سخت تمرین می‌کنم تا قدرت و توانایی‌ام را برای بازگشت به روی صحنه بهبود بخشم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سلن دیون و این بیماری چیست؟ آیا درباره بیماری سندرم استیف پرسن (SPS) اطلاعاتی دارید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *