اولین تصاویر انیمیشن پاندای کونگ‌فوکار 4 منتشر شد

انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 یکی از مورد انتظارترین آثار سال 2024 است که اخیراً اولین تصاویر رسمی از این انیمیشن پرطرفدار منتشر شد.

چهارمین قسمت از مجموعه پاندای کونگ فو کار توسط «DreamWorks Animation» که بسیار موردانتظار است، در تاریخ 8 مارس 2024 (18 اسفند 1402) اکران می‌شود. این مجموعه که بیش از یک دهه پیش آغاز شد، طرفداران زیادی را به خود جلب کرد و این دنباله نوید یک اثز اکشن هیجان انگیزتر و کمدی خاص مرتبط با فرنچایز را می‌دهد. اخیراً تصاویر رسمی از این انیمیشن مورد انتظار منتشر شد که در ادامه این مطلب می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تصاویر جدید انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4

جک بلک، صداپیشه شخصیت «پو»، در جریان CinemaCon امسال به طرفداران خلاصه‌ای لز داستان فیلم را توضیح داد. «پو» پس از تسلط بر قدرت «شی» خود در دره صلح در قسمت سوم، اکنون باید سفری را آغاز کند. او در این سفر با یک دشمن بزرگ روبرو می‌شود. این شخصیت شرور نه تنها شرورهای ترسناک گذشته «پو» مانند «تای لانگ» و «لرد شن» را به باز می‌گرداند، بلکه او را مجبور می‌کند تا جانشینی برای عنوان جنگجوی اژدها پیدا کند.

انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4

به دلیل اعتصابات بازیگران و نوسندگان، نگرانی‌هایی در مورد تاخیر در اکران انیمیشن Kung Fu Panda 4 وجود داشت، اما با توجه به اتمام اعتصابات، تاخیری در انتشار این اثر به وجود نیامده است. «جک بلک» رهبری این مجموعه را برعهده دارد و ستارگانی مانند «آنجلینا جولی»، «داستین هافمن»، «ست روگن»، «جکی چان»، «لوسی لیو» و «دیوید کراس» انتظار می‌رود نقش‌های خود را در سه فیلم اول بازی کنند. در ادامه عکس‌های رسمی منتشر شده از این انیمیشن را مشاهده خواهید کرد.

انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فرانچایز پاندای کونگ فو کار چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *