تیزر انیمه سینمایی Chainsaw Man – The Movie: Reze Arc منتشر شد

Chainsaw Man یکی از پرطرفدارترین انیمه‌های شرکت Mappa است و اخیراً تیزر انیمه Chainsaw Man – The Movie: Reze Arc توسط این شرکت منتشر شد.

سال گذشته، انیمه Chainsaw Man منتشر شد و جهان را به وجد آورد. حالا شحصیت این انیمه به همراه یک دوست جدید به سینما می‌آید. در استیج ویژه Chainsaw Man Jump Festa 2024، اعلام شد که یک انیمیشن سینمایی بر اساس قسمت Reze از مانگای اصلی ساخته می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تیزر انیمه Chainsaw Man – The Movie: Reze Arc

با عنوان Chainsaw Man – The Movie: Reze Arc، یک تیزر تبلیغاتی برای این انیمه منتشر شد. در زمان گزارش، تاریخ انتشار یا جزئیات اضافی دیگری از انیمه سینمایی چینساو من اعلام نشد.

Chainsaw Man چند سال پیش با نمایش انیمه‌اش جهان را فتح کرد و حالا یک انیمه سینمایی از این سری ساخته شد. سری اصلی مانگای «تاتسوکی فوجیموتو» حتی قبل از ساخت نسخه انیمه، جذابیت بسیار زیادی در میان طرفداران پیدا کرده بود. فصل اول این سری واقعاً به انتظارات بالایی که طرفداران داشتند پاسخ داد و حالا هیجان بسیار بیشتری در مورد آینده آن وجود دارد.

هرچند که فصل اول این سری با 12 قسمت به پایان رسیده بود، اما طرفداران مانگا به خوبی می‌دانند که هنوز داستان بسیاری از سری اصلی «فوجیموتو» باقی مانده است. پس از مدتی انتظار از پایان فصل اول، تایید شده که ادامه این سری به طور رسمی در حال ساخت است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمه Chainsaw Man چیست؟ آیا این انیمه را دیده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *