نخستین تیزر انیمیشن سریالی Scott Pilgrim منتشر شد + تاریخ پخش

Scott Pilgrim، یکی از مهم‌ترین سریال‌های انیمیشنی امسال می‌باشد که روز گذشته نخستین تیزر انیمیشن سریالی Scott Pilgrim به انتشار رسید.

Scott Pilgrim Takes Off یک مجموعه وب انیمه ژاپنی-آمریکایی است که توسط کاریکاتوریست کانادایی برایان لی اومالی و بن دیوید گرابینسکی برای نتفلیکس ساخته شده و بامداد امروز، تیزر رسمی این انیمیشن به همراه تاریخ پخش آن منتشر شد.

نخستین تیزر انیمیشن سریالی Scott Pilgrim

تاریخ پخش

این سریال بر اساس رمان‌های گرافیکی اسکات پیلگریم نوشته و طراحی شده توسط اومالی توسعه پیدا کرده است و بازیگران فیلم اقتباسی سال 2010 نقش‌های خود را تکرار کردند. این سریال برای اکران در 17 نوامبر 2023 (26 آبان 1402) برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های 2023

بهترین انیمیشن های سریالی تاریخ سینما + [2023]

در ژانویه 2022، گزارش شد که نتفلیکس و یونیورسال پروداکشن در حال ساخت یک سریال انیمیشنی بر اساس رمان‌های گرافیکی اسکات پیلگریم نوشته برایان لی اومالی هستند. در آن زمان، نتفلیکس چندین پروژه انیمیشنی دیگر را بر اساس ویژگی‌های محبوب سفارش داده بود.

نخستین تیزر انیمیشن سریالی Scott Pilgrim
تیزر انیمیشن Scott Pilgrim

تیزر Scott Pilgrim

در ادامه می‌توانید تیزر رسمی سریال Scott Pilgrim را ببینید:

اومالی به عنوان مجری برنامه، نویسنده و تهیه کننده اجرایی در کنار بن دیوید گرابینسکی تولید را آغاز کزدند. ادگار رایت و مایکل باکال، کارگردان و نویسندگی فیلم اقتباسی لایو اکشن در سال 2010، اسکات پیلگریم علیه جهان، همچنین با انیمه درگیر بودند و به عنوان تهیه کننده اجرایی فعالیت می‌کردند.

بیشتر بخوانید:

12 تا از محبوب ترین انیمیشن های سریالی ژاپنی

تولید انیمیشن توسط Science Saru ارائه شد. در مارچ 2023، اعلام شد که این مجموعه به طور رسمی با چراغ سبز را دریافت کرده و رایت خاطرنشان کرد که جهان اسکات پیلگریم را گسترش داده است. جوزف تراپنس، به عنوان آهنگساز این سریال که موسیقی اقتباسی از بازی ویدئویی فیلم را تهیه کرده بود، آهنگ‌هایی را ارائه خواهد کرد.

تیزر رسمی سریال Scott Pilgrim

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص نخستین تیزر انیمیشن سریالی Scott Pilgrim چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *