داستان فیلم freelance + بیوگرافی بازیگران

Freelance، یکی از مهم‌ترین فیلم‌های 2023 در ژانر کمدی می‌باشد در ادامه این نوشتار، به داستان فیلم freelance و بیوگرافی بازیگران خواهیم پرداخت.

Freelance، یک فیلم کمدی اکشن آمریکایی می‌باشد که توسط پیر مورل کارگردانی شده و جاکوب لنتز نویسندگی آن را بر عهده داشته است. این فیلم نشان دهنده اولین تجربه نویسندگی جاکوب لنتز است.

داستان فیلم freelance

بیوگرافی بازیگران

در خلاصه داستان این فیلم، یک افسر سابق نیروهای ویژه، برای تامین امنیت یک روزنامه‌نگار در حالی که با یک دیکتاتور مصاحبه کرده، کار می‌کند، اما یک کودتای نظامی در وسط مصاحبه رخ می‌دهد و آنها مجبور می‌شوند به جنگل فرار کنند تا زنده بمانند. بازیگرانی همچون جان سینا، آلیسون بری، خوان پابلو رابا، آلیس ایو، مارتون چوکاس و کریستین اسلیتر نقش آفرینی در این فیلم را بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید:

اولین تریلر فیلم Freelance با هنرنمایی جان سینا منتشر شد!

این فیلم در 22 اکتبر 2021 با کارگردانی پیر مورل و بازیگر نقش جان سینا معرفی شد و بوجه‌ای که صرف ساخت این فیلم شد، حداقل 40 میلیون دلار بود. فیلمبرداری در کلمبیا در 17 ژانویه 2022 با فیلمبردار تیری آربوگاست آغاز شد.

داستان فیلم freelance
خلاصه داستان freelance

بیوگرافی بازیگران freelance

داستان فیلم freelance
جزئیات تکمیلی فیلم فریلنس

جان سینا : جان سینا، یک بازیگر و کشتی‌گیر حرفه‌ای آمریکایی می‌باشد. او در تاریخ 23 اپریل 1977 متولد شد. در ابتدا به عنوان یک کشتی‌گیر حرفه‌ای در رشته کشتی آزاد و سپس در WWE شهرت زیادی کسب کرد و پس از آن در سینما و تلویزیون به عنوان بازیگر نقش‌آفرینی کرد.

آلیسون بری : آلیسون بری، یک بازیگر و صداپیشه آمریکایی می‌باشد که در تاریخ 29 دسامبر 1982 متولد شده است. آلیسون بری به خاطر نقش‌هایش در مجموعه‌های تلویزیونی معروف مانند “Community” که در آن نقش آنی ادیسون را ایفا کرد، شناخته می‌شود.

آلیس ایو : آلیس ایو، یک بازیگر و مدل انگلیسی است که 41 سال سن دارد. آلیس ایو در فیلم‌های معروفی مانند “Star Trek Into Darkness”، “Men in Black 3” و “The Raven” نقش آفرینی کرده است.

کریستین اسلتر : کریستین اسلتر یک بازیگر است. او برای بازی در فیلم‌هایی مانند “Heathers”، “True Romance”، “Pump Up the Volume” و “Mr. Robot” شناخته می‌شود. این بازیگر همچنین بارها نامزد جوایز مختلفی بوده و برای نقشش در فیلم “Mr. Robot”، جایزه گلدن گلوب و جایزه انتخاب Critic بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص داستان فیلم freelance چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *