بهترین فیلم ها درباره روز سنت پاتریک در ژانر ترسناک

روز سنت پاتریک، یکی از مهم‌ترین عوامل برای فیلم‌های ترسناک هستند که در ادامه به معرفی بهترین فیلم ها درباره روز سنت پاتریک در ژانر ترسناک خواهیم پرداخت.

روز سنت پاتریک، یک جشن فرهنگی و مذهبی می‌باشد که هر ساله در هفدهم مارچ برگزار می‌شود و طبق سنت‌ها تاریخ درگذشت سنت پاتریک، مهمترین حامی ایرلند است. روز سنت پاتریک یکی از اعیاد مخصوص و تعطیلات ایرلندی‌ها است. در این جشن، مردها و زن‌های ایرلندی لباس‌های محلی سبز رنگ خود را پوشیده و نوشیدنی ملی محبوبشان را می‌نوشند و رقص محلی خود را اجرا می‌کنند.

این روز، زمانی برای جشن، دوستی و عشق است و چه راهی بهتر از تماشای برترین فیلم ها برای سنت پاتریک . روز سنت پاتریک، یک تعطیلات سنتی ایرلندی است، اما با قسمت‌های کمدی و فیلم‌های ترسناک با مضمون روزانه، به بخش بزرگی از فرهنگ پاپ تبدیل شده است.

اگرچه فیلم‌هایی مانند Leprechaun بلافاصله هنگام تصویربرداری از ترسناک روز سنت پاتریک به ذهن خطور می‌کند، اما چندین فیلم کمتر شناخته شده در ژانر فیلم های سنت پاتریک محور وجود دارد که بر اساس داستانی که مارک جونز خلق شده‌اند. بسیاری از فیلم های برتر برای روز سنت پاتریک شامل مشارکت جذابی می‌شود که در یادها بماند.

بهترین فیلم ها درباره روز سنت پاتریک در ژانر ترسناک

شما می‌توانید فهرست بهترین فیلم ها درباره روز سنت پاتریک را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین فیلم های ترسناک درباره روز سنت پاتریک
بهترین فیلم ها درباره روز سنت پاتریک

Leprechaunهایی که در فیلم‌های ترسناک حضور دارند، از فرهنگ سلتی “lobaircin” سرچشمه می‌گیرند، که گفته می‌شود مردانی جثه کوچک هستند که از حیله برای محافظت از گنجینه‌های خود استفاده می‌کردند. در حالی که لپرکان به استانداردی برای فیلم‌های ترسناک از این نوع تبدیل شده است، فیلمسازان اخیر راه‌های دیگری از وحشت را برای تعطیلات شادی‌بخش کاوش کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

بهترین فیلم های ترسناک 2023

Unlucky Charms

بهترین فیلم های ترسناک درباره روز سنت پاتریک
برترین فیلم ها برای سنت پاتریک

در فیلم Unlucky Charms، پنج زن جوان با هم رقابت می‌کنند تا فرصتی را برای مدل‌سازی جدیدترین خط طراحی مد مشهور دیدی دیویل با بازی جریل پرسکات از The Walking Dead به دست آورند. nv در طول فیلم، رقبا یکی یکی، ناپدید می‌شوند زیرا دی دی از قدرت یک دستبند جذاب باستانی استفاده می‌کند تا یک هوبگوبلین، سیکلوپ، بانشی و لپرکان را آزاد کند تا روح زنان را بدزدد و به او اجازه دهد جوان بماند.

در حالی که ممکن است گریم و جلوه‌های ویژه کم باشد، اما مفهوم منحصربه‌فرد داستان، آن را به فیلم کمدی ترسناکی عالی برای استقبال از روز سنت پاتریک تبدیل می‌کند.

Maniac Cop

بهترین فیلم های ترسناک درباره روز سنت پاتریک
بهترین فیلم ها درباره روز سنت پاتریک در ژانر ترسناک

یک قاتل در لباس افسر پلیس یک سری قتل‌های به ظاهر تصادفی را در شهر نیویورک انجام می‌دهد. همانطور که تحقیقات در میان هرج و مرج جشن‌های روز سنت پاتریک ادامه دارد، مشخص می‌شود که پلیس قاتل مرده ممکن است یکی از آنها بوده باشد.

در اولین روز، فیلم از سه فیلم پلیس دیوانه، نماد فیلم ترسناک بروس کمپبل نقش جک فارست، افسر پلیسی را بازی می‌کند که باید قاتل واقعی را پیدا کرده تا نامش را پاک کند. اگرچه این فیلم به صراحت با موضوع روز سنت پاتریک نیست، اما این فیلم برای تماشای هر مناسبتی جذاب است.

Red Clover

بهترین فیلم های ترسناک درباره روز سنت پاتریک
فیلم های برتر برای روز سنت پاتریک

رد شبدر با عنوان اصلی انتقام لپرکان، کارن نوجوانی را دنبال می‌کند که پس از کندن یک شبدر قرمز از جنگل توسط یک لپرکان مورد نفرین قرار گرفت. در حالی که پدر شکاک او، با بازی بیلی زین، به نفرین اعتقادی ندارد، پدربزرگ کارن حقیقت را می‌داند و به او کمک می‌کند تا لپرکان را شکار کند و برای نجات جان کارن باید در چهارمین روز، دوباره دفن شود.

علیرغم بودجه کم، فیلم Syfy Original موفق به اختراع ژانر ترسناک leprechaun می‌شود و نمایشی متمایز از leprechaun را به تصویر می‌کشد که بیشتر به جنگل‌ها تمایل دارد تا انسان نما. شبدر قرمز از کلیشه‌های روز سنت پاتریک استقبال می‌کند تا یک ویژگی سرگرم کننده ایجاد کند.

Leprechaun: Origins

بهترین فیلم های ترسناک درباره روز سنت پاتریک
فیلم هایی که در روز سنت پاتریک رخ می دهند

Leprechaun: Origins که نامرتبط با فرنچایز Leprechaun است، چرخش زاک لیپوفسکی در افسانه‌ای است که مخاطبان آن را می‌شناسند و دوست دارند. این فیلم با استفاده از اصطلاح کلاسیک «گردشگران بی‌خبر در خارج از کشور»، چهار کوله‌گرد را دنبال می‌کند که قبل از شکنجه شدن توسط یک جذامی به یک کابین هدایت شده و داخل آن قفل می‌شوند. بر اساس آناتومی موش‌های صحرایی، حضور لپرکان، یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های این فیلم است.

The Hallow

بهترین فیلم های ترسناک درباره روز سنت پاتریک
بهترین فیلم ها درباره روز سنت پاتریک

بویانا نواکوویچ که از آثار ترسناکش می‌توان به “مرا به جهنم بکش” و “شیطان” اشاره کرد، نقش مادر جوانی را بازی می‌کند که برای کار شوهرش به دهکده‌ای دورافتاده ایرلندی نقل مکان می‌کند.

علیرغم اینکه ساکنان محلی به آنها از خطرات تجاوز به جنگل می‌گویند، این زوج هشدار را نادیده می‌گیرند و خود را قربانی پری‌های شیطانی می‌بینند که در مقدسات زندگی می‌کنند. The Hallow که بر اساس فولکلور سنتی ایرلندی از جن‌ها و بانشی‌ها ساخته شده و یک فیلم ترسناک عالی برای روز سنت پاتریک است.

Leprechaun Returns

بهترین فیلم های ترسناک درباره روز سنت پاتریک
بهترین فیلم ها درباره روز سنت پاتریک در ژانر ترسناک

بیست و پنج سال پس از وقایع فیلم اصلی، که این روند را آغاز کرد، Leprechaun Returns تلاش می‌کند تا Leprechaun سال 1993 را مدرن کند و در عین حال ریشه‌های کمدی اسلشر آن را حفظ کند.

ساختن یک خانه در زمین مرگ جذام اصلی، موجودی را دوباره بیدار می‌کند که انتقام خود را از دختران خانواده خانواده می‌گیرد. علیرغم اینکه اولین فیلم در این مجموعه بدون وارویک دیویس در نقش لپرکان است، این فیلم مملو از کشتارهای سرگرم کننده و همان کنایه‌هایی می‌باشد که فیلم اصلی را به موفقیت رساند.

Leprechaun

بهترین فیلم های ترسناک درباره روز سنت پاتریک
بهترین فیلم ها درباره روز سنت پاتریک در ژانر ترسناک

فیلمی که ژانر leprechaun و حرفه جنیفر آنیستون را آغاز کرد، Leprechaun داستان جی دی و دخترش توری را روایت می‌کند که به خانه‌ای نقل مکان می‌کنند که در آن جدامی که قبلاً به دام افتاده بود.

هنگامی که آن‌ها او را به اشتباه آزاد می‌کنند، توری و دوستانش باید صاحب اصلی خانه را ردیابی کرده و بفهمند چگونه می‌توانند یک بار دیگر لپرکان را شکست دهند. در حالی که قرار بود فیلم ترسناک باشد، ماهیت کمپینگ فیلم آن را به یک کلاسیک کالت در میان طرفداران ترسناک تبدیل کرد. تماشای آن برای طرفداران فیلم ترسناک روز سنت پاتریک عادی شده است.

Into The Dark: Crawlers

بهترین فیلم های ترسناک درباره روز سنت پاتریک
بهترین فیلم ها درباره روز سنت پاتریک در ژانر ترسناک

Into The Dark یک فیلم نیست، بلکه یک مجموعه آنتولوژی ترسناک است. هر قسمت به تنهایی جذاب است و هر قسمت شبیه یک مینی فیلم می‌باشد. مهمان‌داران روز سنت پاتریک با الهام از حمله بدن‌ربایان، مجبور می‌شوند زمانی که یک تهاجم بیگانگان شروع به تسخیر اجساد همه در شهر می‌کند، با هم متحد شوند.

روایت شخصیت Shauna، یادآور فیلم‌های آخرالزمان زامبی‌ها و افزوده‌ای غیرمنتظره به خط داستانی تهاجم بیگانگان است. در حالی که گاهی اوقات شخصیت‌ها فاقد اعتبار قبلی هستند، اما “Crawlers” کمکی سرگرم کننده به فیلم‌های ترسناک روز سنت پاتریک می‌باشد.

Leprechaun 3

بهترین فیلم های ترسناک درباره روز سنت پاتریک
بهترین فیلم ها درباره روز سنت پاتریک در ژانر ترسناک

فرنچایز Leprechaun با این فیلم پیشرفت خود را آغاز کرد، زیرا leprechaun در لاس وگاس ویران می‌کند و کازینوها و قماربازان را به وحشت می‌اندازد. هنگامی که یک مدال طلا از یک مجسمه باستانی در یک مغازه گروفروشی برداشته می‌شود، لپرکان یک بار دیگر آزاد می‌شود.

برخلاف فیلم‌های قبلی، Leprechaun 3 به ژانر خود به عنوان یک کمدی ترسناک متمایل است و جوک‌ها و قتل‌های ظالمانه را بازی می‌کند. این فیلم همچنین خطرات را افزایش می‌دهد، زیرا جذام یک انسان ناآگاه را با خون سبز خود آلوده کرده و او را به یک جذام قد بلند تبدیل می‌کند. این فیلم ترسناک روز سنت پاتریک، با صحنه‌ای که در آن لپرکان با تقلید الویس می‌رقصد، حداقل ارزش تماشای نفرت‌انگیز را دارد.

بیشتر بخوانید:

10 شرور در فیلم های ترسناک که شما را میخندانند

فرانچایز های دسته کم گرفته شده ترسناک سینما

Grabbers

بهترین فیلم های ترسناک درباره روز سنت پاتریک
بهترین فیلم ها درباره روز سنت پاتریک در ژانر ترسناک

این فیلم ایرلندی با الهام از فیلم ترسناک برجسته لرزه‌ها، کلیشه‌های ویژگی‌های موجودات را به نمایش می‌گذارد تا خود را مسخره کند. از آنجایی که جزیره ارین مورد حمله یک موجود دریایی است که فقط می‌توان آن را یک ماهی مرکب بیگانه توصیف کرد، تیمی متشکل از افسران و یک دانشمند متوجه می‌شوند که تنها راه برای شکست دادن جانور انسان‌خوار این است که تا حد امکان مست کنید. در حالی که فیلم در روز سنت پاتریک اتفاق نمی‌افتد، اما کمدی ترسناک مضحک Grabbers بهترین فیلم برای جشن گرفتن تعطیلات ایرلندی است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های ترسناک درباره روز سنت پاتریک سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *