بهترین فیلم ها برای دیت عاشقانه از نگاه سایت فیگار

دیت‌های عاشقانه، همیشه محوریت خوبی برای فیلم‌های عاشقانه بودند و به همین خاطر، به بهترین فیلم ها برای دیت عاشقانه از نگاه سایت فیگار خواهیم پرداخت.

اگر زوج‌ها به دنبال یک فیلم خوب در شب ملاقات هستند، این لیست، برترین فیلم ها برای قرار ملاقات عاشقانه هستند. برای زوج‌هایی که می‌خواهند با هم بمانند، فیلم های عاشقانه برتر درباره قرار ملاقات گزینه‌های مختلفی را ارائه می‌دهند.

نتفلیکس فقط کمدی‌های رمانتیک را برای لذت بردن زوج‌ها ارائه نمی‌دهد بلکه فیلم‌های اکشن ، معمایی و حتی موزیکالی وجود دارند که بهترین فیلم ها برای قرار ملاقات شبانه  وجود دارند. حتی گزینه‌هایی وجود دارند که اگر به جای ساخته شدن برای نتفلیکس، اکران گسترده‌ای در سینما دیده بودند، می‌توانستند فیلم‌های پرفروشی باشند. همه این فیلم‌ها، درون خود یک عنصر عاشقانه دارند.

بهترین فیلم ها برای دیت عاشقانه از نگاه سایت فیگار

عاشقانه ترین فیلم های دیت محور

شما می‌توانید فهرست بهترین فیلم ها برای دیت عاشقانه را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین فیلم ها برای دیت عاشقانه
بهترین فیلم ها برای دیت عاشقانه

فیلم‌های مربوط به روابط می‌توانند احساسات زیادی را در بینندگان ایجاد کنند و احتمالاً به همین دلیل است که ژانر فیلم‌های عاشقانه در طول سال‌ها بسیار موفق بوده است. دیدن عشق واقعی بین شخصیت‌ها، احساس گرمی از امید و باور را ایجاد می‌کند که این نوع ارتباطات می‌تواند در زندگی واقعی بین افراد اتفاق بیفتد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

بهترین سریال های 2023

بهترین انیمیشن های 2023

Easy A

بهترین فیلم ها برای دیت عاشقانه
برترین فیلم ها برای قرار ملاقات عاشقانه

قبل از Easy A، اما استون با استعداد قبلاً با فیلم‌هایی مانند Superbad و Zombieland تأثیر کمدی برجای گذاشته بود. با این حال Easy A او را به یک ستاره تبدیل کرد. تحویل کنایه آمیز او و همچنین آسیب پذیری او زمانی که برای اولین بار می‌بیند که شهرتش خدشه دار شده است، نشان می‌دهد که استون همه کاره است. شیمی او با پن بادگلی نیز عالی است. Easy A بازگویی مدرن The Scarlet Letter است.

یک دانش آموز دبیرستانی زمانی که شایعاتی در مورد هرزگی او منتشر می‌شود، شهرت خود را زیر ذره بین می‌بیند. از آنجایی که او از اهمیت دادن به آنچه دیگران فکر می‌کنند و دروغ‌ها را رد می‌کند، خسته می‌شود، اولیو تصمیم می‌گیرد شهرت خود را بپذیرد و به همه اجازه دهد هر چه می‌خواهند فکر کنند، حتی از شهرت بد خود برای کمک به افزایش جایگاه اجتماعی دیگران استفاده کند. این یک تفسیر اجتماعی عالی در مورد نحوه رفتار جامعه با زنان جوان است، اما همچنین دارای یک داستان عاشقانه دوست داشتنی می‌باشد.

Love Hard

بهترین فیلم ها برای دیت عاشقانه
فیلم های عاشقانه برتر درباره قرار ملاقات

اگر کسی حوصله یک فیلم تعطیلات را در شب ملاقات داشته باشد، Love Hard، انتخاب عالی است. این فیلم با بازی نینا دوبرو می‌باشد. او تنها زمانی حقیقت را کشف می‌کند که تصمیم می‌گیرد عشق مجازی خود را برای تعطیلات غافلگیر کند. با این حال، این دو به نوعی با همدیگر ارتباط برقرار می‌کنند. انتخابات او در نهایت در فیلم، به یک سری اتفاقات ناگوار می‌پردازند و فیلمی خنده دار و صمیمانه می‌سازد.

Bubble

بهترین فیلم ها برای دیت عاشقانه
بهترین فیلم ها برای قرار ملاقات شبانه

اگر از طرفداران انیمه هستید، انیمه حباب، تولید استودیو Wit گزینه عالی است. این انیمه، هنر زیبایی برای تماشا دارد، اما همچنین یک داستان جذاب برای مشاهده است. داستان حباب بسیار کم، از داستان اصلی The Little Mermaid الهام گرفته شده است، اما در ژاپن پساآخرالزمانی می‌گذرد که در آن حباب‌ها مناطقی را ایجاد می‌کنند که قوانین فیزیک را به چالش می‌کشد.

Holidate

بهترین فیلم ها برای دیت عاشقانه
عاشقانه ترین فیلم های دیت محور

وقتی فردی مجرد است، اما همه اعضای خانواده او با هم شریک هستند، می‌تواند باعث ایجاد مکالمات ناخوشایند در طول دورهمی‌ها، در تعطیلات شود. این دقیقاً همان چیزی است که این فیلم با هنرنمایی اما رابرتز تجربه می‌کند. او و یک پسر مجرد، که از اینکه خانواده‌اش او را در مورد زندگی مجردی‌اش اذیت می‌کنند، خسته شده و در یک برخورد اتفاقی با هدایای کریسمس ملاقات می‌کنند و توافق می‌کنند که شب سال نو را با هم بگذرانند تا مردم را به حال خود رها کنند.

در حالی که فیلم‌هایی مانند Holidate معمولاً از قرارهای جعلی استفاده می‌کنند، در اینجا اینطور نیست. مخاطب می‌بیند که آنها به تدریج یکدیگر را می‌شناسند و همدیگر را درک می‌کنند و باعث می‌شود به جای اینکه به سادگی مورد انتظار باشند، عاشق یکدیگر شوند.

The Perfect Date

بهترین فیلم ها برای دیت عاشقانه
بهترین فیلم ها برای دیت عاشقانه

Noah Centineo به بازیگر دلربای این نسل در نتفلیکس تبدیل شده است. او در چندین فیلم اورجینال نتفلیکس ایفای نقش کرده است. او در کنار افرادی مانند کامیلا مندز، لانا کندور و در اینجا، ستاره سابق دیزنی ، لورا مارانو، بازی کرده است.

او در فیلم The Perfect Date نقش پسر نوجوانی را بازی می‌کند که برای بردن دختران به رقص‌های دبیرستان و دیگر قرارهای سرگرم کننده پول می‌گیرد. او به سادگی تلاش می‌کند تا پول خود را برای دانشگاه پس انداز کند، اما طرح کسب درآمد او را در آب داغ فرو می‌برد.

The Half Of It

بهترین فیلم ها برای دیت عاشقانه
بهترین فیلم ها برای دیت عاشقانه

The Half of It یک فیلم نتفلیکس است که یک مثلث عشقی را دنبال می‌کند و یک داستان از سیرانو دوبرژرک را به تصویر می‌کشد. این فیلم، به موضوع دوستی، روابط عاشقانه، تمایلات جنسی، مذهب و تجربه یک مهاجر جوان به هم نزدیک می‌شوند. این داستان به جای اینکه داستان خود را به طور کامل به داستان عاشقانه اختصاص دهد، داستان پذیرش و بزرگ شدن را در طول مسیر به هم می‌پیوندد و آن را به یک داستان واقعی تبدیل می‌کند.

When We First Met

بهترین فیلم ها برای دیت عاشقانه
بهترین فیلم ها برای دیت عاشقانه

آدام دواین در این درام نتفلیکس بازی می‌کند که چرخشی خارق‌العاده به خود می‌گیرد زیرا می‌بیند که می‌تواند به زمان سفر کند به همان شبی که برای اولین بار با کسی که فکر می‌کند بهترین زن برایش است را ملاقات کرد.

آن دو، شب خوبی را با هم سپری کردند. اگرچه این یک طرح جدید نیست، اما هنوز هم یک فیلم سرگرم کننده با پیچ و تاب عالی و به دست آمده تا پایان فیلم می‌باشد. عنصر سفر در زمان نیز آن را برای رام کام‌ها منحصر به فرد می‌کند.

All The Bright Places

بهترین فیلم ها برای دیت عاشقانه
بهترین فیلم ها برای دیت عاشقانه

آگاهی از سلامت روان به ویژه در عصر حاضر بسیار مهم است. برای مدت طولانی، مردم سلامت روان را آنطور که باید جدی نمی‌گرفتند. در سال‌های اخیر، این موضوع بیشتر به یک اولویت در سینما تبدیل شده است و این موضوعی است که افراد بیشتری برای بحث در مورد آن آماده هستند.

این فیلم با بازی ال فانینگ و جاستیس اسمیت بر پیچیدگی‌های سلامت روان تمرکز دارد. دو نوجوان پس از اینکه متوجه شدند که هر دو به چه میزان شفای عاطفی نیاز دارند، عاشق یکدیگر می‌شوند و شروع به گذراندن وقت با هم می‌کنند. این فیلم، داستانی تکان دهنده دارد که بر اساس رمانی به همین نام ساخته شده است و از عاشقانه‌های معمول نوجوانان که اغلب در فیلم ارائه می‌شود، فاصله دارد.

Desperados

بهترین فیلم ها برای دیت عاشقانه
بهترین فیلم ها برای دیت عاشقانه

Desperados یک کمدی خنده دار درباره زنی است که به پایان دهه بیست سالگی خود می‌رسد. او مجرد است و در تلاش برای یافتن مسیر شغلی مناسب برای خودش می‌باشد. او به چندین مصاحبه شکست خورده می‌رود و در چندین تاریخ ناموفق همه چیز را امتحان می‌کند. در نهایت، او با کسی ملاقات کرده که فکر می‌کند همتای کامل اوست.

وقتی او به او ارواح می‌پردازد، او یک ایمیل بی‌رحمانه مملو از سخنان نفرت‌انگیز برای او می‌فرستد، اما معلوم می‌شود که او دلیل موجهی برای پاسخ ندادن به او داشته است. حقایق پشت صحنه در مورد ساخت Desperados به همان اندازه جالب هستند.

Always Be My Maybe

بهترین فیلم ها برای دیت عاشقانه
بهترین فیلم ها برای دیت عاشقانه

Always Be My Maybe درباره زوجی است که در سال‌های بزرگسالی خود را دوباره به هم متصل می‌کنند. آنها به عنوان بهترین دوستان بزرگ شدند و در جوانی سعی کردند با یکدیگر صمیمی باشند، اما با گذشت زمان، آنها به راه‌های جداگانه خود رفتند. آنها به مدت 15 سال صحبت نکردند، اما پس از اینکه دوباره با یکدیگر برخورد کردند، متوجه شدند که هنوز هر دوی آنها چقدر جرقه‌ای برای یکدیگر دارند.

حتی با وجود اینکه زندگی آنها در بزرگسالی بسیار متفاوت بود، آنها هنوز می‌دانستند که باید تلاش کنند تا کارها را انجام دهند. Always Be My Maybe نیز یکی از رام‌های کمیاب در ایالات متحده است که به جای شخصیت‌های فرعی، سرنخ‌های آسیایی-آمریکایی را به نمایش می‌گذارد، که یک گام بزرگ رو به جلو برای بازنمایی در ژانر رام کام است.

To All The Boys: P.S. I Still Love You

بهترین فیلم ها برای دیت عاشقانه
بهترین فیلم ها برای دیت عاشقانه

فیلم To All The Boys ،To All The Boys: PS I Still Love You را دنبال می‌کند که در سال 2018 منتشر شد. این فرنچایز بر اساس مجموعه‌ای از رمان‌های که توسط نویسنده‌ای با استعداد به نام جنی هان نوشته شده است. این فیلم بر روی دختر نوجوانی تمرکز می‌کند که برای همه پسرانی که در طول زندگی‌اش عاشق آنها شده است، یادداشت‌های عاشقانه می‌نویسد و هرگز قصد ارسال یادداشت‌ها را ندارد، فقط احساسات خود را بر روی کاغذ بیاورد.

خواهر کوچک‌تر او تمام یادداشت‌ها را پست می‌کند و یک سری رویدادهای سرگرم‌کننده دنبال می‌شود. روابط بین فیلم‌های اول و دوم شکوفا می‌شود و از هم می‌پاشد، اما فیلم دوم جایی است که با معرفی شخصیت‌های جدید و شکوفایی دوستی‌ها و همچنین روابط عاشقانه، جالب‌ترین اتفاقات رخ می‌دهد.

Set It Up

بهترین فیلم ها برای دیت عاشقانه
بهترین فیلم ها برای دیت عاشقانه

دو دستیار پر کار اما با حقوق ماهیانه اندک، نقشه‌ای طراحی می‌کنند تا رئیسانشان را به یکدیگر نزدیک کرده و از فضای بدست آمده به نفع خودشان استفاده کنند. در طول این فرآیند، دو کارمند سطح پایین به طور همزمان عاشق یکدیگر می‌شوند. یک کمدی و یک رام کام، یک مسابقه عالی را ایجاد می‌کند. گلن پاول و زوئی دویچ نیز در نقش‌ها بسیار طبیعی و با شیمی عالی هستند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم ها برای دیت عاشقانه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *