معرفی فیلم سناریوی رویایی ؛ داستان، بیوگرافی، تریلر و نقد

فیلم سناریوی رویایی با هنرنمایی نیکولاس کیج یک اثر ترسناک و کمدی است که به زودی پخش خواهد شد. معرفی فیلم سناریوی رویایی را در ادامه بخوانید…

در انتهای مطلب معرفی فیلم سناریوی رویایی شما را به تماشای تریلر این فیلم دارک کمدی دعوت می‌کنیم. شما در این مطلب جذاب می‌توانید درباره فیلم سینمایی سناریوی رویایی 2023 اطلاعات بسیار جذابی را بخوانید.

فیلم سینمایی سناریوی رویایی ( فیلم Dream Scenario 2023 ) که توسط Kristoffer Borgli ساخته شده است، در تاریخ 10 نوامبر 2023 (19 آبان 1402) منتشر خواهد شد. سناریوی رویایی (Dream Scenario) یکی از فیلم‌هایی است که تنوع کانسپت و غنی بودن ماهیت کاراکتر آن، فیلموگرافی نیکولاس کیج را از سایر فیلم‌هایش متمایز می‌کند.

این فیلم توسط کمپانی A24 تولید شده است که با فیلم‌های متفاوت و خلاقانه‌اش شناخته می‌شود و معمولاً به ساخت فیلم‌هایی با بودجه کم می‌پردازد و نگاهی نو و متفاوت را به تصویر می‌کشد. ژانر فیلم Dream Scenario 2023 ترسناک و کمدی سیاه و مدت زمان فیلم سناریوی رویایی حدودا 1 ساعت و 40 دقیقه است.

بیشتر بخوانید: ترسناک ترین فیلم های A24 

در ادامه با خلاصه داستان فیلم سناریوی رویایی و هنرپیشه های این فیلم همراه فیگار بمانید…

داستان فیلم سناریوی رویایی

معرفی فیلم سناریوی رویایی
معرفی فیلم سناریوی رویایی

موضوع فیلم سینمایی سناریوی رویایی درباره داستان یک استاد دانشگاه است که با مشکلات شخصی و افسردگی مبارزه می‌کند. اما در یک شب عجیب، اتفاقی غیرمنتظره رخ می‌دهد و میلیون‌ها نفر او را در خواب خود می‌بینند. در خلاصه فیلم سینمایی سناریوی رویایی آمده است که پائول، یک استاد زیست‌شناسی است که دچار مشکل اضطرابی شده و از ناشناس بودن خود می‌ترسد و به طور اتفاقی، او متوجه قرار گرفتن در رویای دیگران می‌شود.

 اما داستان فیلم سناریوی رویایی به اینجا ختم نمی‌شود و در ادامه او به صورت کاملاً بی‌تفاوت و بی‌علاقه در مقابل کابوس‌های ناشناسان قرار می‌گیرد. همه چیز به یک شکل عجیب و غیرقابل تصور تغییر می‌کند و پائول به یک سلبریتی تبدیل می‌شود، که همیشه آرزوی آن را داشته است. اما به طور ناگهانی، او با یک رویاپرداز روبرو می‌شود که تمام تعادل در ذهنش را به هم می‌زند و همه معادلات را به چالش می‌کشد.

بازیگران فیلم سناریوی رویایی

از هنرپیشه های فیلم سینمایی سناریوی رویایی می‌توانیم به نیکولاس کیج، مایکل سرا،‌ جولیان نیکلسون، تیم مدوز و کیت برلنت اشاره کنیم. در ادامه می‌توانید بیوگرافی بازیگران فیلم سناریوی رویایی را بخوانید.

نیکلاس کیج در فیلم سناریوی رویایی

معرفی فیلم سناریوی رویایی
معرفی فیلم سناریوی رویایی

نیکلاس کیج، هنرپیشه مشهور و محبوب هالیوود، در ۷ ژانویه ۱۹۶۴ در لانگ بیچ، کالیفرنیا به دنیا آمد. واقعیت این است که نام واقعی او نیکلاس کیم کاپولا است و او فرزند فرانسیس فورد کاپولا، کارگردان معروف، است.

نیکلاس کیج با بازی در تئاتر و فیلم‌های کوچک کار حرفه‌ای خود را آغاز کرد. او به طور مستمر در دهه ۱۹۸۰ در فیلم‌های محبوبی مانند “Valley Girl” و “Raising Arizona” به تصویر کشیده شد و توانایی هنری‌اش را به نمایش گذاشت. او برای بازی در نقش اصلی در فیلم “Leaving Las Vegas” در سال ۱۹۹۵، که به او عنوان بهترین بازیگر اولین نقش مرد در مراسم جوایز اسکار داد، شهرت بیشتری به دست آورد. این نقش تیره و جذاب او را به یکی از بازیگران مورد توجه و احترام صنعت سینما تبدیل کرد.

مایکل سرا در فیلم سناریوی رویایی

معرفی فیلم سناریوی رویایی
معرفی فیلم سناریوی رویایی

مایکل سرا خواننده و بازیگر آمریکایی در تاریخ ۷ ژوئن ۱۹۸۸به دنیا آمد. مایکل سرا حرفه خود به عنوان بازیگر را با بازی در فیلم اعترافات یک ذهن خطرناک شروع نمود. وی بیشتر برای بازی در مجموعه تلویزیونی پرورش شکست‌خورده و فیلم‌های خیلی بد، جونو و اسکات پیلگریم در برابر دنیا شناخته‌ می‌شود. مایکل سرا برای بازی در تئاتر قهرمان لابی نامزد جایزه تونی دریافت کرد.

مایکل سرا بیشتر به خاطر بازی در شخصیت های حساس و کمی عصبی روی صفحه معروف است. سرا با آغاز کار خود در سن هشت سالگی در یک تجارت ، در چندین پروژه کوچک و همچنین صفحه نمایش بزرگ شرکت کرد.

جولیان نیکلسون در فیلم سناریوی رویایی

معرفی فیلم سناریوی رویایی
معرفی فیلم سناریوی رویایی

جولیان نیکلسون بازیگر سینما و تلویزیون در تاریخ 1 ژوئن 1971 چبه دنیا آمد. از مهم‌ترین آثار جولیان نیکلسن می‌توان به بازیگری در سریال شاهد عینی، فیلم عشای ربانی سیاه و فیلم Curtain Call اشاره کرد. جولیان نیکلسن در سال 1395 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 3 فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد.

نقد فیلم سینمایی سناریوی رویایی

معرفی فیلم سناریوی رویایی
معرفی فیلم سناریوی رویایی

فیلم “سناریوی رویایی” (Dream Scenario) با حضور نیکلاس کیج در یکی از نقش‌های بسیار متفاوت، به ما نشان می‌دهد که او یک هنرپیشه بسیار خوب است. در این فیلم، نیکلاس کیج به تصویر کشیدن یک استاد دانشگاه و مرد خانواده‌دوست می‌پردازد. اما به طور ناگهانی، او در دنیایی از کابوس‌ها و ترس‌ها گرفتار می‌شود.

در طول داستان، با حضور جولیا نیکلسون و مایکل سرا، ما شاهد تحولات جذاب و هیجان‌انگیزی در داستان خواهیم بود. فیلم سناریوی رویایی با کمدی قبلی نیکلاس کیج به نام “از خودم خسته شدم، Sick of Myself” در جایگاه بالاتر و متفاوت‌تر قرار دارد. شما عزیزان می‌توانید نقد کامل فیلم سناریوی رویایی را از این لینک بخوانید.

این فیلم در تاریخ 10 نوامبر، مطابق با جمعه 19 آبان، به طور عمومی به نمایش در خواهد آمد. سناریوی رویایی با طنز و هیجانی که در آن ارائه می‌شود، تجربه‌ای جدید و جذاب را برای تماشاگران به ارمغان می‌آورد. نمرات فیلم سناریوی رویایی منتشر شده است و این فیلم توانست که امتیاز خوب IMDB : 8.4 را دریافت کند.

تریلر فیلم Dream Scenario 2023

تیزر فیلم سناریوی رویایی به تازگی منتشر شده است. در ادامه می‌توانید تیزر فیلم سینمایی سناریوی رویایی را مشاهده کنید:

جمع بندی و دانلود فیلم سینمایی سناریوی رویایی

در پایان و جمع بندی این مطلب باید بگوییم که این فیلم با توجه به امتیاز بالا، فیلمنامه و بازیگران خوب و تهیه کنندگی کمپانی بزرگ A24، می‌تواند رضایت افرادی که به ژانر ترسناک و کمدی سیاه علاقه دارند، را کسب کند. شما عزیزان می‌توانید از طریق کانال تلگرامی زیر به دانلود فیلم سناریوی رویایی اقدام کنید.

دانلود فیلم Dream Scenario 2023

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص معرفی فیلم سناریوی رویایی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *