پیشتازی فیلم همجنسگرایانه All of Us Strangers در مراسم گاتهام 2023

فیلم همجنسگرایانه All of Us Strangers پیشتاز رقابت‌های مراسم گاتهام 2023 است. طبق برخی گزارش‌ها تا زمان انتشار این خبر، این فیلم در چهار رشته مختلف کاندید دریافت جایزه است.

فیلم “همه ما غریبه‌ها” (All of Us Strangers) با بازی “پل مسکال” و “اندرو اسکات” به عنوان پیشتاز نامزدهای جوایز گاتهام (Gotham Awards) مطرح شده است. این فیلم در چهار دسته‌بندی نامزد شده است، از جمله بهترین فیلم بلند بین‌المللی.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلم همجنسگرایانه All of Us Strangers

فیلم‌های “Past Lives” و “A Thousand and One” با سه نامزدی به فیلم “All of Us Strangers” رقابت می‌کنند. سایر نامزدهای بخش بهترین فیلم بین‌المللی شامل “Anatomy of Descent”، “Helpless Creatures”، “Totem” و “Under Surveillance Zone” هستند.

در مراسم اهدای جوایز گاتهام امسال، برای اولین بار محدودیت بودجه 35 میلیون دلاری برای فیلم‌های واجد شرایط برداشته شده؛ اما به نظر نمی‌رسد که این تغییر تأثیر زیادی بر روی نامزدها داشته باشد، زیرا هنوز هم نامزدها اکثراً از فیلم‌های مستقل و هنری تشکیل شده‌اند. با این حال، تعدادی استثناء وجود دارد و “رایان گاسلینگ” برای بازی در فیلم “باربی” با بودجه 100 میلیون دلاری نامزدی گاتهام را دریافت کرده است.

فیلم همجنسگرایانه All of Us Strangers
فیلم همجنسگرایانه All of Us Strangers

از سال 2021، گاتهام در بخش بهترین بازیگری، قانون جنسیت لحاظ نمی‌کند. در سال گذشته، فیلم “Everything Everywhere All at Once” بهترین فیلم را دریافت کرد و سپس جایزه اسکار را از آن خود کرد.

فیلم‌هایی مانند “قاتلین ماه گل” (Killers of the Flower Moon) با بودجه ۲۰۰ میلیون دلار، “اوپنهایمر” (Oppenheimer) با بودجه ۱۰۰ میلیون دلار و “ناپلئون” (Napoleon) در امسال تصمیم گرفتند در مراسم اهدای جوایز گاتهام شرکت نکنند. مراسم اهدای جوایز گاتهام امسال در تاریخ ۲۷ نوامبر در شهر نیویورک برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره فیلم همجنسگرایانه All of Us Strangers چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *