تریلر رسمی مستند Life on Our Planet منتشر شد + تاریخ انتشار

چندی پیش، سرویس استریم نتفلیکس، از تریلر رسمی مستند Life on Our Planet که مستندی درباره حیات وحش است، رونمایی کرد که بازتاب فراوانی داشت.

نتفلیکس، چندی پیش تریلر مستند Life on Our Planet را به انتشار رساند. مورگان فریمن در این مستند به عنوان راوی و استیون اسپیلبرگ به عنوان تهیه کننده اجرایی در این مستند، حضور دارند.

تریلر رسمی مستند Life on Our Planet منتشر شد

این نمایش بزرگ، مستندی، روایتی برای تسلط و بقا بر روی زمین را روایت می‌کند و سفر شگفت‌انگیز زندگی در سیاره ما را به نمایش می‌گذارد. با وجود 20 میلیون گونه ساکن در زمین، بسیار مهم است که به یاد داشته باشیم که این تنها یک لحظه زودگذر در زمان است. به طرز شگفت انگیزی، 99 درصد از ساکنان تاریخی زمین در اعماق گذشته ناپدید شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

بهترین مستندها درباره طبیعت و حیات وحش

این مجموعه، از فناوری‌های پیشرفته و بینش‌های علمی برای احیای موجودات منقرض شده استفاده می‌کند و روایت قابل‌توجهی از تکامل حیات در سیاره ما را آشکار می‌کند.

 

تاریخ انتشار ریک و مورتی

تریلر رسمی مستند Life on Our Planet

تریلر مستند Life on Our Planet ، در تاریخ 22 آگوست 2023 (3 آبان 1402) توسط نتفلیکس در یوتیوب منتشر شده است.

تریلر Life on Our Planet

زندگی در سیاره ما، یک مجموعه مستند تلویزیونی آمریکایی است. Silverback Films و Amblin TV شرکت‌های سازنده این مستند هستند.

کلام آخر

تریلر رسمی مستند Life on Our Planet

این مجموعه شامل ترکیبی از تصاویر کامپیوتری (CGI) و فیلم لایو اکشن خواهد بود. همچنین، یک کتاب توسط Witness Books با نویسندگی تام فلچر نیز به نام این سریال منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر رسمی مستند Life on Our Planet چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *