روابط عاشقانه بازیگران سریال خواهران و برادران در دنیای واقعی

در ویدیویی که در این مقاله پیوست شده است، همسران بازیگران سریال خواهران و برادران در واقعیت به طور کامل معرفی شده‌اند. معشوق‌های بازیگران را می‌شناسید؟

برخی از پارتنرهای سریال ترکی خواهران و برادران، در دنیای واقعی با یکدیگر رابطه دارند. البته برخی از آن‌ها این ادعاها را تکذیب می‌کنند، اما خبرنگاران ترکیه، از این زوج‌ها در مکان‌های متفاوت عکس و ویدیو منتشر کرده‌اند.

همسران بازیگران سریال خواهران و برادران در واقعیت

در ویدیوی ذیل روابط واقعی بازیگران سریال خواهران و برادران بررسی شده است:


خواهر و برادرانم (به ترکی استانبولی: Kardeşlerim) مجموعه تلویزیونی در ژانر درام، عاشقانه و نوجوانان ساخت ترکیه و تولید ان‌جی مدیا به کارگردانی سرکان بیرینچی و نویسندگی گل‌عابوس سمرجی است. در این سریال بازیگرانی همچون جلیل نالچاکان، فادیک سوین آتاسوی، خالد اوزگور ساری، ییعیت کوچاک، سو بورجو یازگی جوشکون و اونور سعید یاران به ایفای نقش پرداخته‌اند.

خواهر و برادرانم داستان زندگی یک خانواده دوست داشتنی را روایت می‌کند که در کنار هم بسیار خوش حال‌اند و زندگی بسیار خوبی با هم دارند. اما بخت بد به یک باره سراغ این خانواده می‌آید و مادر و پدر داستان طی یک اتفاق ناگوار در یک روز فوت می‌کند و فرزندان خود را تنها می‌گذارند. زندگی این ۴ خواهر و برادر با نبود مادر و پدرشان با مشکلات و موانع بزرگی رو‌به‌رو می‌شود.

هر آنچه درباره سریال خواهران و برادران باید بدانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *