نخستین تریلر سریال Beacon 23 منتشر شد + تاریخ انتشار و داستان

امروز نخستین تریلر سریال Beacon 23 با ژانر علمی تخیلی و نقش آفرینی بازیگر معروف لینا هیدی، توسط سرویس آنلاین ام‌ جی‌ ام پلاس منتشر شد.

اخیراً سرویس آنلاین ام‌جی‌ام پلاس اولین تریلر رسمی سریال Beacon 23 را منتشر کرده است. این سریال، بر اساس نوشته‌های هیو هاوی در ژانر علمی تخیلی ساخته شده است. در این سریال، بازیگران لینا هیدی و استفن جیمز نقش‌آفرینی می‌کنند.

تریلر سریال Beacon 23

سریال “بیکن ۲۳” بر اساس رمانی با همین نام نوشته هیو هاوی ساخته شده است. هیو هاوی، سریال موفق و جذاب سریال “Silo” که از سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس پخش شده است را نیز در کارنامه‌اش دارد.

داستان سریال Beacon 23

سریال “Beacon 23” داستان دو نگهبان به نام هالان و آستر را روایت می‌کند که به عنوان نگهبانان فانوس در انتهای جهان شناخته شده‌اند. وظیفه آن‌ها این است که عبور ایمن سفینه‌ها در قرن بیست و سوم میلادی را تضمین کنند. اما آن‌ها در مورد اعتماد به دیگران مطمئن نیستند و این باعث بروز یک جدال پرتنش بین آن‌ها در فضا می‌شود.

سریال “Beacon 23” براساس مجموعه پنج قسمتی از کتاب‌های «بیکن ۲۳» یا «فانوس ۲۳» ساخته شده است. به همین دلیل، سریال از محتوای زیادی دارد و در صورت موفقیت فصل اول، می‌تواند تا چندین فصل ادامه داشته باشد.

تاریخ پخش سریال بیکن 23

سریال “بیکن ۲۳” توسط زک پن خلق شده است. پخش فصل اول این سریال قرار است از تاریخ ۱۲ نوامبر سال ۲۰۲۳ میلادی (یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲) از سرویس آنلاین ام‌جی‌ام پلاس آغاز شود. هر فصل از این سریال هشت قسمت دارد که در روز اول، دو قسمت ابتدایی پخش خواهند شد و سپس باقی قسمت‌ها به صورت هفتگی عرضه می‌شوند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *