تایخ انتشار بازی Sanabi مشخص شد [+تریلر]

شرکت «Neowiz» و کمپانی توسعه دهنده «Wonder Potion» با انتشار تریلی زمان عرضه بازی Sanabi را اعلام کرد. بازی سنابی که در ژانر علمی تخیلی طراحی شده یکی از بهترین سکوبازی‌های دوبعدی است که در Steam قرار دارد.

بازی «Sanabi»، یک بازی پلتفرمر اکشن و دیستوپیایی است که برای اولین بار در ژوئن 2022 (خرداد/تیر 1401) معرفی شد. در این بازی، شما نقش یک کهنه سرباز افسانه‌ای بازنشسته را ایفا می‌کنید که برای آخرین عملیات خود، راهی یک شهر عجیب می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های 2023 و تمام دوران


تریلر زمان عرضه بازی Sanabi منتشر شد

رسانه «IGN»، با انتشار تریلر بازی سنابی اعلام کرد که این بازی در تاریخ 9 نوامبر 2023 (18 آبان 1402) بر روی «Steam» و «Nintendo Switch» در دسترس خواهد بود. این بازی، با سبک دو بعدی و گرافیک پیکسلی ساخته شده؛ اما با داستان گیرا و جذابی که ارائه داده، نمرات بالایی را از سمت منتقدان دریافت کرده است. منتقدان در «استیم» به این بازی نمره 10 از 10 را داده‌اند.

نمرات بالای بازی «Sanabi» نشان می‌دهد که این بازی، یک اثر پلتفرم اکشن است که تمام مکانیک‌های گیم‌پلی آن کاملاً قوی، و گرافیک آن یک آرتِ پیکسلی زیبا را اراده می‌دهد. شرکت «Neowiz» و «Wonder Potion» اعلام کردند که آخرین آپدیت برای «SANABI»، در حال حاضر در دسترس است و در ماه نوامبر، عرضه کامل آن در سوییچ و رایانه‌های شخصی از طریق «Steam» انجام شود.

شما باید در این بازی، به یک شهر بزرگ که توسط یک گروه فاسد اداره می‌شود بروید. در تریلر Sanabi می‌بینیم که بازیکن در طول مأموریت خود، با یک هکر آشنا می‌شود و به همراه او باید مراحل بازی را به اتمام برساند.

 

بیشتر بخوانید:

منبع: IGN

نظر شما درباره بازی‌های دو بعدی چیست؟ آیا شما تجربه بازی Sanabi را داشته‌اید؟ لطفا تجربیات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *