فیلم جوکر 2 : دنباله‌ای که غافلگیرتان می‌کند

فیلم جوکر 2 شاید مورد انتظار‌ترین فیلم‌های 2024 باشد که در مرال پایانی تولید به سر می‌برد. «لارنس شر» که وظیفه فیلمبرداری این پروژه را بر عهده دارد در مصاحبه با مجله “دفینیشن” فاش کرد که این فیلم تا یک سال آینده اکران خواهد شد.

لارنس شر در مصاحبه اخیر خود، فیلم جوکر 2 را غافلگیر کننده خواند و گفت: «سال آینده فیلم جدید «جوکر» را منتشر می‌کنیم، و در مراحل پایانی پس از تولید هستیم. یک فیلم بسیار مخاطره‌آمیز است و مردم را غافلیگر خواهد کرد. مشتاقم که همه آن را ببینند.»


ادامه مطلب در ادامه 

بیشتر بخوانید:


فیلم جوکر 2 یک سال آینده اکران خواهد شد

طبق برنامه‌‌ریزی‌های صورت گرفته فیلم «جوکر: جنون مشترک» که یک اثر موزیکال است، در ۴ اکتبر ۲۰۲۴  برابر با 13 مهر 1403 اکران خواهد شد و تفاوت‌های تفاوت فاحشی با قسمت اول دارد.

«راسی بیتس» نیز که در این فیلم در نقش همسایه آرتور فلک ظاهر می‌شود، با توصیف اینکه جوکر 2 جنون مشترکی‌ست که مخاطبان را غافلگیر می‌کند گفت: «فکر می‌کنم مردم غافلگیر شوند. آن چیزی نیست که انتظار دارند، با توجه به اینکه موزیکال است. به شکل موزیکال بیان می‌کنیم و در زندگی روزمره خود می‌رقصیم. فکر می‌کنم خیلی خوب جواب می‌دهد.»

فیلم جوکر 2
فیلم جوکر 2

در جوکر 2 بیشتر بر رابطه ایجاد شده بین جوکر و هارلی کویین تمرکز شده است. به نظر می‌رسد در این قسمت “هارلی کویین” که نقش آن را «لیدی گاگا» بازی می‌کند با «واکین فینیکس» در نقش “آرتور فلک” آشنا می‌شود. هارلی در تلاش برای نجات “جوکر” از تیمارستان آرگهام، دست به کارهای خطرناکی می‌زند.

در این پروژه علاوه برای «واکین فینیکس» و «لیدی گاگا» بازیگرانی همچون «زاسی بیتس» «برندن گلیسون»، «کاترین کینر»، و «جیکوب لافلند نیز نقش‌آفرینی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم جوکر 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *