پشت پرده شکایت از سریال ترکی مرا پنهان کن (Sakla Beni) جدیدترین درام Star TV

علت شکایت از سریال ترکی مرا پنهان کن (Sakla Beni) با بازی اوراز کایگیلار اوغلو و جمره بایسل، نمایش صحنه‌های نامتعارف از کودکان بود.

در درام عاشقانه مرا پنهان کن (Sakla Beni) جدیدترین سریال کانال Star TV ترکیه، اوراز کایگیلار اوغلو، جمره بایسل و آسوده کالبک، به هنرنمایی می‌پردازند. ندیم گوچ (Nadim Güç) در جایگاه کارگردان، ارمغان گول‌شاهین (Armagan Gülşahin) و نرگس اوتلو‌اوغلو آک‌اوغلو (Nergis Otluoğlu Akoğlu) در جایگاه نویسندگی این سریال قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش و معرفی سریال ترکی مرا پنهان کن (Sakla Beni) + داستان و بازیگران

پشت پرده شکایت از سریال ترکی مرا پنهان کن

بعد از سانسور صحنه سریال مرا پنهان کن در بازپخش قسمت اول این سریال، بسیاری کنجکاو شدند که بدانند در ترکیه چه اتفاقی افتاده است؟ وزیر خانواده و خدمات اجتماعی ترکیه، از این سریال، به دلیل نمایش صحنه‌هایی که مناسب بازی کودکان نیست، شکایت کرده است.

بسیاری از کاربران انتقاد خود را درباره این صحنه منتشر کرده‌اند. آن‌ها معترض‌اند که:

  • این صحنه برای بازی بزرگان است نه کودکان!
  • نه دیگه این همه هم نمیشه! همه این مزخرفات برای ریتینگه؟
  • در جایی هستیم که دیگر اخلاق معنا ندارد!

در شکایت وزیر به RTUK آمده:

قسمت شب گذشته این سریال شامل صحنه‌هایی است که در آن به سلامت روانی کودکان توجهی نشده است!

صحنه جنجالی سریال ترکی مرا پنهان کن

در این صحنه که پخش مجدد آن از کانال ترکیه لغو شد، مته، اینجیلا و ناز را در سنین کودکی می‌بینیم. ناز و مته در اتاق هستند و اینجیلا از گوشه در آن‌ها را می‌بیند. مته از ناز می‌پرسد که اینجا چیکار داریم؟ و ناز می‌گوید که میخواهیم زن و شوهر بازی کنیم!

بعد نگاه‌های متعجب همراه با ترس اینجیلا و ناگهان جیغ ناز نمایش داده می‌شود. همزمان با جیغ ناز اهالی منزل به اتاق هجوم می‌برند و بر سر مته فریاد می‌زنند که چه بلایی سر ناز آورده است. ناز نیز در آن اثنا از حال می‌رود.


بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *