تریلر فیلم The Dead Don’t Hurt منتشر شد

تریلر فیلم The Dead Don’t Hurt (مردگان صدمه نمی‌زنند) با حضور «ویکی کریپس» و «ویگو مورتنسن» که در سری دوم این داستان هیجانی بازی می‌کنند، منتشر شد.

تریلر The Dead Don’t Hurt با حضور «ویکی کریپس» و «ویگو مورتنسن»، منتشر شد. «ویگو مورتنسن» علاوه بر کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه، نیز یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم است. در این اثر، علاوه بر این دو بازیگر بزرگ، «سالی مک‌لود» که قبلاً در سریال خاندان اژدها حضور داشته، به همراه «دنی هیوستون»، «گرت دیلاهانت»، «تام بیتمن» و «لنس هنریکسن» بازی خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم The Dead Don’t Hurt به انتشار درآمد

داستان فیلم مردگان صدمه نمی‌زنند، روی شخصبت «ویوین لوکودی» (نقشی که توسط ویکی کریپس ایفا می‌شود)، یک زن بسیار مستقل، متمرکز است که رابطه‌ای با «هولگر اولسن»، یک مهاجر دانمارکی (نقشی که توسط ویگو مورتنسن بازی می‌شود) را شکل می‌دهد.

پس از آشنایی با «اولسن» در سانفرانسیسکو، «ویوین» موافقت می‌کند که با او به خانه‌اش در نزدیکی شهر آرام الک فلتس در نوادا سفر کند؛ اما زمانی که «اولسن» تصمیم می‌گیرد به جنگ برای اتحادیه بپیوندد و بین آن‌ها فاصله می‌افتد.

این موضوع باعث می‌شود که «ویوین» در مقابل کنترل شهر توسط «رودولف شیلر»، شهردار فاسد (نقشی که توسط دنی هیوستون بازی می‌شود) و «آلفرد جفریس»، دامدار قدرتمند و شریک تجاری «شیلر» (نقشی که توسط گرت دیلاهانت بازی می‌شود)، بایستد.

«ویگو مورتنسن» کارگردان و نویسنده این فیلم است و «کالین مورگان»، «ری مک‌کینون»، «دبلیو ارل براون» و «اطلس گرین»، از بازیگران اصلی این فیلم هستند. The Dead Don’t Hurt در تاریخ 31 مه 2024 (11 خرداد 2024) اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم The Dead Don’t Hurt به انتشار درآمدچیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *